• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: förresten, ville du ha vårt babygym? skönt att hinna med allt man ska på förmiddagen, slipper man tänka på den sen

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-07-30 10:39:38 följande:
    Haha, aproppå poolen... här står lilla Molly och väntar på att vi skall öppna altandörren så att hon kan få gå ut och hoppa i poolen. Hon är 19 månader. Hon kan inte prata, men det är ingen tvekan om vad hon vill göra. =)
    HIHI, nej barn är allt tydliga, alma pratar inte så mkt heller, men man förstår vad hon vill även om hon nyss fyllde 2 år..Så då är de bara för er att öppna dörren  så hon får bada
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10~
  • Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-07-30 10:38:09 följande:
    hihi ja barn är allt roliga, hoppas han får en bra dag i poolen,, ja och ni med såklart..
     Tack
    Tycker trädgården bara innehåller pooler just nu Har en liten pool, en mellanpool och en stoor pool, och sen den helgjutna poolen då men den har vi inget vatten i nu i år.
    Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-30 10:42:02 följande:
    Mammatill4a: förresten, ville du ha vårt babygym? skönt att hinna med allt man ska på förmiddagen, slipper man tänka på den sen
    ja tack de tar ja gärna, ville ni ha nåt för det? japp nu ska ja överlåta datan till grabbsen och alma och ja ska gå och leka på hennes rum
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10~
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: nej, vi vill inte ha något för det vi ses i eftermiddag, nu var det ju duschen som kallade har inte kommit så långt än :)

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • dinana

Någon som vet om det skall regna idag? LÄste om det någonstans att det kunde komma några skurar

• Summerlove08
    Hej hej i värmen!

Idag ska jag försöka orka med och städa här hur nu det ska gå till i denna värme. Inatt sov jag knappt något för att det var sååå varmt inne o ändå hade jag fönstret öppet

Hoppas ni får en bra fika idag!!

Grattis Marayah och även Grattis till din lilla tös MammatillEKNS

Skulle även vilja be om att ni går in i denna ömröstningstråd och lägger en röst på nr 12 Det är min lilla buskisse det Kan hända att någon av er här inne känner igen henne

www.familjeliv.se/Forum-5-178/m34798426.html
    Love is in the air
  • jannovich

Marayah; Grattis på födelsedagen! Du ser ut att få en himla härlig dag

Och Grattis på 7-månadersdagen stora N!

Värst vad vissa är uppe tidigt och gör saker då ...

• ciccielv
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-30 10:36:19 följande:
    HUR SKA JAG KUNNA REDA UT NGT MED NGN SOM EJ VILL LYSSNA UTAN ATT NI ANDRA SKA LÄGGA ER I , SÅ MAMMATILL4A ÄR HELT OSKYLDIG I DETTA ANSER DU??JAG HAR FRÅGAT NÄR VI KUNDE KOMMA OCH FIRA ALMA MEN FICK INGET SVAR, SKA VI TVINGA OSS PÅ DEM???VAD DET GÄLLER M;S BROR ÄR HAN GANSKA TRÖTT OCH IRRETERAD PÅ DETTA MEDMEN JAG TYCKER NI KAN LÄGGA NER NU  ANNARAS LÄR DET ALDRIG BLI LUGNT OCH DÅ ÄR DET JU DU MED SOM SER TILL ATT KUSINERNA ALDRIG KAN SES.JAG KANSKE OCHSÅ E GANSKA TRÖTT PÅ DETTA OCH INTE MÅR BRA , MEN DET GILLS VÄL INTEMEN SOM SAGT NI KAN SLUTA SKRIVA OM MIG OCH MIN FAMILJ NU FÖR JAG LÄMNAR TRÅDEN DÅ JAG ÄR OMOGEN,HAR GÅTT FÖR LÅNGT M.M verkar vara hysterisk.
    lämna tråden du...

SUCK!lägg ner nu.du behöver inte skrika i tråden.red ut tjaffset istället för att trycka ner mammatill4a.

MammaTillEKNS skrev 2008-07-30 10:32:00 följande:
    ciccielv: mm, men jag orkar inte bry mig om sånna människor, förr eller senare så drabbas dem också för något...man mår bäst av att vara med människor som bryr sig om en :D Jag kommer nog cykla ner på stan så vi ses ju utanför hm kl.14  
    ja då ses vi då.Gladman märker snabbt vem som är ens riktiga vänner.har själv råkat ut för flera oärliga vänner genom åren.
    Maria84 skrev 2008-07-30 10:23:41 följande:
    Sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag, men det får nog bli till att tillbringa dagen hemma vid poolen eller inne tror jag. Liam tjatar redan om att han vill hoppa i poolen så Borde egentligen passa på att städa av nu medans Lucas sover men har inte kommit mig för ännu.
    här tjatar lillan om att bada på strandenGlad.blir nog en sväng imorrn till nått bad eller så så blir det bada på kolonin.

har ju lovat mammatill4a att barnen ska bada tillsammans där nåndag.

hoppas vädret håller i sig så man kan ha en grillkväll i veckan oxå
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Summerlove08 skrev 2008-07-30 11:13:02 följande:
    Hej hej i värmen!Idag ska jag försöka orka med och städa här hur nu det ska gå till i denna värme. Inatt sov jag knappt något för att det var sååå varmt inne o ändå hade jag fönstret öppetHoppas ni får en bra fika idag!!Grattis Marayah och även Grattis till din lilla tös MammatillEKNSSkulle även vilja be om att ni går in i denna ömröstningstråd och lägger en röst på nr 12 Det är min lilla buskisse det Kan hända att någon av er här inne känner igen hennewww.familjeliv.se/Forum-5-178/m34798426.html
    jag började städa smått men gav upp.man kokar ju i värmenSkrattande
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2