• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • jannovich

Och varmt är det så nu kommer det bli sådär härligt fuktigt...

Har regnet nått stan än Fru Tzoanidis?

• Fru T

nope inget regn i sikte ännu men det är några tungre moln på himlen som skymmer solen för det mästa och så fläktar det skönt... luftn luktar dock lite regn så jag sitter här å njuter av att jag kan andas

• Fru T

ni får ta en bild på fikaligan så ja får se hur trevligt ni haft det

• Elphaba

Det var varit full rulle idag på förmiddagen ser jag.

ciccielv skrev 2008-07-30 09:26:00 följande:
    visst är det trist.men  Fyra mirakel har gått för långt nu.
    Jag tycker det som är för långt är att diskutera privata angelägenheter i tråden som endast rör två personer, särskilt när de som inte ens har direkt med saken att göra lägger sig i, då har det gått lite för långt.
  • Maria84

Här har Liam och jag precis gått ur poolen, han började frysa nu stackarn Mamma är lite kaller hon med nu
    Mulnade på här och kom några regnstänk när vi gick in men det var visst det enda som kom, jag som hade hoppats på en regnskur.
    Lucas har suttit i vagnen och kollat på när jag och Liam badat.

"Plåstrat" om Wille också, ena fåret, han har ett hål rätt in en liten bit från svanskotan, fick se det imorse och flugj*vlarna har redan lagt ägg i det. Så det blev till att tvätta rent noga och sen ha på sårplast. Tur att man har snälla får som tillåter att man gör ungefär vad som helst med dem

Funderar på att ställa mig och baka lite, allt fikabröd är slut, igen, så det behöver fyllas på. Affären har vi inte kommit iväg till ännu heller så det måste ju göras också, nån gång

LoVM - vad skönt att det funkar så bra med smakisarna! Underlättar ju massor

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Mammatill4a

Tack alla för en trevlig fika, nästa gång får vi hoppas på bättre väder, var allt lite för kvavt idag,...och regnskurarna som kom gjorde ju ingen nytta..

dinana: kul att träffas , söt Molly du har, hoppas på att få se er fler gg..

mammatillEKNS: hittade du nåt roligt till N på sin 7 månaders dag?

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10~
  • ciccielv
    Maria84 skrev 2008-07-30 14:03:52 följande:
    Här har Liam och jag precis gått ur poolen, han började frysa nu stackarn Mamma är lite kaller hon med nu Mulnade på här och kom några regnstänk när vi gick in men det var visst det enda som kom, jag som hade hoppats på en regnskur. Lucas har suttit i vagnen och kollat på när jag och Liam badat. "Plåstrat" om Wille också, ena fåret, han har ett hål rätt in en liten bit från svanskotan, fick se det imorse och flugj*vlarna har redan lagt ägg i det. Så det blev till att tvätta rent noga och sen ha på sårplast. Tur att man har snälla får som tillåter att man gör ungefär vad som helst med dem Funderar på att ställa mig och baka lite, allt fikabröd är slut, igen, så det behöver fyllas på. Affären har vi inte kommit iväg till ännu heller så det måste ju göras också, nån gång LoVM - vad skönt att det funkar så bra med smakisarna! Underlättar ju massor
    så söt han är lille filipGlad
    tack för en trevlig fika allesammans.
    här ska man sy iordning klädseln till mammatill4a.sen blir det lite kläder oxå om orken finns.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T

muooigt då!

ja hade visst kunna komma på fika: Det är ju ONSDAG, vovven skulle ju komma TORSDAG å förut ringde dom å sa att han inte ska komma alls

Vi va uppe å boka vår lilla bröllopsresa nyss det blir en vecka i Kefalonia, Grekland den 12-19 augusti å flyget ner går 05 på morron från sthlm

• Marayah

Tack Cicci..
    Tack alla för trevligt fika idag..

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden Linköping, någon? del 2