• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • Marayah

Go förmiddag. Hur e läget här då?? Hos oss e de lugnt. Filip sover fortfarande. Han vaknade kl 6 o käka o sen somnade om.. Ska utfodra min stora vilde nu för han vill gå ut. O sen får vi se va de blir. Tänkte ta en tripp till Tornby med då ja ska på systemet för att köpa mej alkoholfritt. Hehe! Detta vädret blir man juh så TRÖTT av.. Ska nog se VBÅ med nu.

Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-08-08 09:49:43 följande:
    Go förmiddag. Hur e läget här då?? Hos oss e de lugnt. Filip sover fortfarande. Han vaknade kl 6 o käka o sen somnade om.. Ska utfodra min stora vilde nu för han vill gå ut. O sen får vi se va de blir. Tänkte ta en tripp till Tornby med då ja ska på systemet för att köpa mej alkoholfritt. Hehe! Detta vädret blir man juh så TRÖTT av.. Ska nog se VBÅ med nu.
    ja skulle vi dela? hur mkt ska ja ge dig? el köper du två så vi har till hela kvällen så betalar ja en ikväll??

VBÅ gled ja igeom igår.. just nu ligger alma och tittar på wromwrom "folkracefiml"

Hur mkt ska man ha med sig var att ge fru T läste att de gick på 320 men sen vet i katten mer..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10~
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-08-08 09:49:43 följande:
    här är man SUR.corren ska ha över 300 kr för en j*vla liten annons!det kan de glömma.det blir blocket o andra gratissidor
    Mammatill4a skrev 2008-08-08 09:35:03 följande:
    Ciccielv: men faan gör inget med stök, de är ju er ja hälsar på, tänkte ta de lugnt i em då alma sover förhoppningvis middag och ja börjat känna av gallan HAHA jo de är skapligt, känt av gallan från och till sen igår em, så nu blir de att äta ännu mera rätt än vad man gjort tidigare,, försöker få nån att vilja umgås inomhus nu på fm, alma är så uttråkad av både väder och mamma....

vill inte ta hit folk när det är "stökigt"håller på o packar en massa traderaprylar mitt i allt.

fy så trist att din galla spökar igenLedsen
    men du får gärna komma vis 13 så hinner du vila lite oxå.hoppas du slipper ha ont i magen

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

Spånade igenom och hittade listan. Hoppas inga saknas på den..

ciccielv
    Fru T
    mammatill4a
    JennyoPatrik
    Marayah
    Leos och Vincents mamma
    MammatillEKNS
    dinana
    Lillisen

• Marayah

Japp de kan vi göra de.. Ja kan köpa två st. Men gillar du både jordgubbs drickan och persikan??? Tar isf en av varje..

Mammatill4a skrev 2008-08-08 09:54:53 följande:
    ja skulle vi dela? hur mkt ska ja ge dig? el köper du två så vi har till hela kvällen så betalar ja en ikväll??VBÅ gled ja igeom igår.. just nu ligger alma och tittar på wromwrom "folkracefiml"Hur mkt ska man ha med sig var att ge fru T läste att de gick på 320 men sen vet i katten mer..
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-08-08 10:24:49 följande:
    Japp de kan vi göra de.. Ja kan köpa två st. Men gillar du både jordgubbs drickan och persikan??? Tar isf en av varje..
    japps de går ner vet du är ju bara för gott..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Fru T
    Marayah skrev 2008-08-08 10:21:27 följande:
    Spånade igenom och hittade listan. Hoppas inga saknas på den..ciccielvFru Tmammatill4aJennyoPatrikMarayahLeos och Vincents mammaMammatillEKNSdinanaLillisen
    aah tack då slapp ja leta

blir en 35 lapp var, inte så farligt va
  • Maria84

Blir ingen tripp till mina föräldrar idag, blir imorron eller på söndag, lite beroende på när vi åker till ALV, vädret som styr det.
    Så idag får det bli att pyssla här hemma lite, behöver städa och tvätta lite.
    Liam vill baka så nåt sånt blir det väl också.

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: jag hade gärna umgåtts med dig men jag ska iväg alldeles strax till sjukhuset, ska få ännu fler prickar på mig och göra andra saker inför strålningen som börjar på måndag!

Jobbigt att du känner av gallan varför får du sånna besvär?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Fru T

ojojojojoj

inatt har nog vart min värsta natt på länge!

fick ju en så fruktansvärd mensvärk i tjejmagen igårkväll å den va sjukt envis å ville inte släppa.
    Jag pilla i mig tabletter å duscha varmt å grät å sakna mannen å skrek nästan av ren frustration då ja inte viste vart ja skulle ta vägen nästan

Somna kanske inte fören vid två å sen vakna ja med jämna mellanrum, sprang å kissa heelatin å drack massvis med vatten (inte så konstigt ja blev kissenödig då)

8:00 i morse tyckte tydligen fastighetsskötaren att det va en välldigt bra tid att slå ner en j*la stolpe ( en sån där som hindrar bilar att komma förbi) presis utanför balkongen å ja måste ha dörren öppen då det blir så varmt annars å han slog ner det med en JÄRNHAMMARE

tänker i ren protäst ligga kvar i sängen med datorn i minst en timma till innan ja går upp igen! sen måste ja åka till polisen å hemta mitt pass å sen är det såå dax att ta tag i den där storstädningen!

sååå nu har ja fått klaga av mig lite..

mensen håller sig fortfarande borta dock BIM +5 å fortfarande minus på stickan!

Svar på tråden Linköping, någon? del 2