• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • Marayah

Ja visst börjar de bli intressant. Nu ska vi äta lunch ja o Marko...

ciccielv skrev 2008-08-08 12:30:00 följande:
    vi får hjälpas åt allesammans ikvällnu börjar man bli lite smått färdig med lite av städningen.men tvättberget finns kvar ännu.strax börjar VBÅ nu börjar det bli bra i serien igen
    HAHA,, de var skojj!!!
    Fru T skrev 2008-08-08 12:36:13 följande:
     får ja jätte ont så ja inte vet vart ja ska ta vägen igen så ringer ja mormor, hon är en bestämd dam på 70 å jag är hennes allt så ska ja till akuten så ska hon med för då händer det grejer kan ja lova disken är avklard.....
    Marko 031103, Filip 080621
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-08-08 12:40:45 följande:
    Ja visst börjar de bli intressant. Nu ska vi äta lunch ja o Marko...
    ja vba har ju vart trist ett bra tag.jan är ju så rolig.men fy vad dålig nya belle är*urk*
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T
    ciccielv skrev 2008-08-08 12:43:13 följande:
    ja vba har ju vart trist ett bra tag.jan är ju så rolig.men fy vad dålig nya belle är*urk*
    ja det där Belle bytet va ju helt muppigt spec tjejen som dom bytte till först, hon va ju klipt värdelös å hon som är nu är ju inte mycke bättre.

men han Rex han få vila mellan mina lakan
  • Mizzz
    Fru T skrev 2008-08-08 12:51:16 följande:
    ja det där Belle bytet va ju helt muppigt spec tjejen som dom bytte till först, hon va ju klipt värdelös å hon som är nu är ju inte mycke bättre.men han Rex han få vila mellan mina lakan
    Tycker det är mer än frisyrer som känns fel. Tycker "hon" känns dryg nu. Bell ska inte alls vara så. Helt fel!
  • Skorpan08

FruT: hoppas du mår bättre nu.

Till alla som ska på middagen ikväll önskar jag att ni får riktigt trevligt!

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2008-08-08 13:59:47 följande:
    FruT: hoppas du mår bättre nu.Till alla som ska på middagen ikväll önskar jag att ni får riktigt trevligt!
    jo det är bättre å en redbull fick mig tillome börja flyga fram med städningen men nu ska ja ta mig en åktur till polisen så jag har det gjort...
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-08-08 11:58:33 följande:
    Tanken slog mej nu när ja mata lillen. Ska vi laga maten när alla kommer?! Tacos tar juh inga tider... Fru T ska juh inte behöva göra allt..
    Jag hade redan tänkt så..det är ju roligare när alla hjälps åt med maten o fru T ska ju inte behöva göra allt. Tacos tar ju som sagt var inga tider.
    Tyvärr kan jag inte komma tidigare.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Maria84

Hoppas att ni får det riktigt trevligt ikväll!

Här har jag inte en aning om vad det blir till kvällen. Inget bra som går på tv och inget annat hemma att kolla på.
    Sitter och klurar på vad jag ska hitta på till middag just nu, sambon har ju inflammation i käken och får inte tugga nåt, och gör han det så får han jätteont sen. Så det finns ju liksom inte så mkt att välja på, har inte riktigt orken till att laga mat heller för den delen. Kanske skulle göra omelett och äta kräm till, var länge sen.
    Tur att de öppnar på det stället i stan som han ska till, har ju tid men inte förrän i september så nu ska de skynda på det eftersom han gått och haft så ont så länge och knaprar smärtstillande och pencillin.

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Mizzz

Var det nån portkod man bör känna till ikväll. Vet inte riktigt hur ni bor

Svar på tråden Linköping, någon? del 2