• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • Marayah

Tack så mycket själv... Var väääldigt trevligt, måste vi göra om... Nu ska ja till o pumpa bröstmjölk o sen gå o sova.

Fru T skrev 2008-08-09 00:56:22 följande:
    tack för ikväll tjejer nu ska ja nanna kudden å leva vidare på hoppet cici du får säga när det passar dig att ja kommer förbi, ja har bil så kan när som, så tuttarna blir lika stora liksom
    Marko 031103, Filip 080621
  • playmate86

hade ni trevligt på er taco kväll är lite nyfiken vill höra alla detaljer

• JePaLuLi

Hej tjejer!
    Tusen tack för en jättetrevlig kväll igår! Det får vi göra om snart igen

Fru T: Kom på att du aldrig fick pengar av mig, men vi kan väl ta det nästa gång?
    Håller tummarna för att mensen håller sig borta.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • ciccielv
    tack för ikväll tjejer nu ska ja nanna kudden å leva vidare på hoppet cici du får säga när det passar dig att ja kommer förbi, ja har bil så kan när som, så tuttarna blir lika stora liksom
    tack för en supertrevlig middagGlad
    marayah o jennyopatrik tack så mycket för bilskjutsenGlad

här kom man i säng förren efter 03.
    idag ska man tvätta resten av tvättberget.sen blir det kolonin när sonen har kommit.ev en sväng till stan blir det då sonen ofta vill åka dit.
    kan vi ta det imorrn?hoppas din mens håller sig borta länge.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Tack för en supertrevlig kväll igår tjejer!! Det måste vi snart göra om! Synd bara att jag började känna av min rygg, när jag får så ont så vill jag bara sova så det var därför jag gick lite tidigare, annars hade jag stannat kvar, för det var verkligen jättekul
    O tack Fru T för att vi fick vara hos dig

Jag gick o pratade med min sambo i telefonen hela tiden när jag gick till bussen, rädd som jag var..men det gick jättebra

Natten kunde ju ha varit bättre sen, både Vincent o Leo har blivit snoriga o hostade ikapp i natt Lagom kul när man kommer hem o är lite lullig
    Men men, vi ska åka till Jönköping nu o fira min bror..barnen har ingen feber o de är inte så påverkade så vi drar ändå.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana
    tack tack själv. vart ju jättekul att få komma ut lite.. =) somnade som en stock när jag kom hem. (Har inte hört något mer från Edvard ?!?!)
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Marayah

Jo då de var jätte roligt.. När vi kom lagades maten. O sen käka vi i lugnan ro. Surrade en massa. Sen spelade vi våghals. Ett spel som liknar sanning eller konsekvens. Var super skojj...

playmate86 skrev 2008-08-09 08:46:17 följande:
    hade ni trevligt på er taco kväll är lite nyfiken vill höra alla detaljer
    Haha, stackaren så han vart terroriserad inatt.
    dinana skrev 2008-08-09 10:54:43 följande:
    tack tack själv. vart ju jättekul att få komma ut lite.. =) somnade som en stock när jag kom hem. (Har inte hört något mer från Edvard ?!?!)
  • Marayah

Fy va rädd ja vart när ja åkte ner på glyttingevägen. Kom i ca 60 så de gick juh lite för fort, mötte en bil o när vi kom närmare så såg att de var polisen, så ja saktade ner. Han såg väl att de gick lite för fort så han tvär vänder och kommer efter mig. Snacka om att hjärtat nästan var ute ur bröstkorgen. Så blev han juh lite längre efter så han kör ikapp o lägger sig alldeles bakom. Mitt hjärta klappade som f*n.. Men när vi kommer ner på skäggetorpsvägen så åker han till höger o ja till vänster. *puhh*

• MammaTillEKNS

Tack för en jättetrevlig kväll!

Och tack Jenny och Marayah för skjutsen!

N sov till 9 imorse så jag har fått sova ut trots att jag kom hem sent

Vad ska ni hitta på idag? När N har sovit klart så ska vi ut och cykla

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-08-09 11:14:05 följande:
    Fy va rädd ja vart när ja åkte ner på glyttingevägen. Kom i ca 60 så de gick juh lite för fort, mötte en bil o när vi kom närmare så såg att de var polisen, så ja saktade ner. Han såg väl att de gick lite för fort så han tvär vänder och kommer efter mig. Snacka om att hjärtat nästan var ute ur bröstkorgen. Så blev han juh lite längre efter så han kör ikapp o lägger sig alldeles bakom. Mitt hjärta klappade som f*n.. Men när vi kommer ner på skäggetorpsvägen så åker han till höger o ja till vänster. *puhh*
    hörde allt den lilla konversationen på p-radion ;-p vart som sagt rädd ja med att nåt hade änt.. men nu vet ja ju att så inte var läget..

tack för en super trvlig kväll igår,, som sagt de måste vi göra om..just nu sitter vi nere hos mormor och morfar så ska gå och vara social igen och ta en kiss paus, denna skrutt är mer vild än tam
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden Linköping, någon? del 2