Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

ciccielv: Jag tycker också att ni ska bo kvar, ni ska inte behöva flytta. Har du inte gått till en psykolog/kurator och pratat? Det har varit en del av min räddning sen jag fick bröstcancerbeskedet. Sen har jag/vi haft otroligt bra stöttning från familjen och vännerna!

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Lätt hänt sen är det ju inte så lätt för dig att se mig då du aldrig sett mig tidigare Japp, man kan ha den på bordet och på andra olika platser, väldigt enkel att ta mig sig från rum till rum och även om man ska gå ut

• MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Ja det tycker jag verkligen ni ska göra, jag rekommenderar verkligen den. Tycker dne är oerhört praktiskt och enkel att göra ren. Nathalie vill inte sitta i babysittern längre ( har inte suttit i den sen en månad tillbaka). Så istället för att sitta i den tråkiga sittern så har hon mycket roligare när hon får sitta i bumbon

• MammaTillEKNS

ciccielv: Bara du får hjälp med värken så kanske du mår bättre psykiskt ocskå, inte så lätt att må bra när man har så ont som du har tycker verkligen du ska stå på dig efter semestern och kräva att de verkligen gör en utredning. Något måste ju vara galet eftersom du har så pass ont! Fötterna mår bättre för varje dag som går Tack för komplimangen hon är verkligen underbar! Idag när vi gick på ikea så hade jag henne i famnen, hon älskar att kolla runt på alla människor och saker, Hon skrattade och räckte ut tungan hela tiden
    Jag ska börja träna på gym, sen i höst tänkte jag även gå på aerobics
    Så fort fötterna är helt återställda så ska jag även börja gå 5kmspåret i skogen du får gärna hänga på

• MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Kul att han tycker om sin sitter, han lär säkert göra det ett tag till eftersom han inte är så gammal

ciccielv: ja jag är då jättenöjd med den hon tycker också om sin gåstol, hon far både hit och dit i den

• MammaTillEKNS

ciccielv: Hon älskar verkligen att titta på andra barn har ni tid och ork så är det bara att komma till gården så kan vi komma ut

jannovich: Ja det måste vi ju göra då

Godmorgon på er alla! Hoppas ni får en härlig dag

• MammaTillEKNS

Maria84: Beklagar sorgen som skorpan skrev så var det ett fint videoklipp!  Får jag fråga vad det var som hände?

• MammaTillEKNS

ciccielv: ja det får vi göra, än finns det tid att planera

• MammaTillEKNS

Nu har jag kommit hem från träningen det känns helt underbart att börja träna igen

Jannovich: vad ska ni se för film?

• MammaTillEKNS

Jannovich: ingen film jag känner igen mm det var så härligt, känner mig som en ny människa faktiskt nu har jag äntligen tagit tillbaka det liv jag hade innan sjukdomen och graviditeten visst jag kommer bli trött av strålningen, men inte alls lika som jag blev utav cellgifterna, jag får väl träna lugnare om jag blir tröttare

Svar på tråden Linköping, någon? del 2