Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

Fru tzoanidis: Lycka till och kör på nu det är bara att förföra honom

Mammatill4a: vad gott vad ska ni hitta på ikväll?
    Nathalie ligger och sover nu, hon satt i fåtöljen med pappa och lyssnade på musik samtidigt som han masserade henne, efter 5 minuter så sov hon

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

ciccielv: vad vill du ha för något i köket då?  hur ser ert kök ut nu? jobbigt att du ska ha så ont :/

• MammaTillEKNS

ciccielv: Grönt är fint ni får fortsätta er jakt på tapeter!

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: mm, de såg så mysiga ut nu ligger hon och sover för natten gissar att dina banr och ligger och sover nu :) det ska bli mulet men inget regn imorrn iaf... vad har ni för er ikväll då? Själv ska jag gå och ringa en väninna som opererade bort sitt ena bröst i onsdags...

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: ja det är så skönt, måste kännas så för dig också får jag och maken lite tid för oss själva allt har gått bra för henne, hon har lite ont men mår förövrigt ganska bra ja vi kan ses imorrn ute, vore skoj att ses

ciccielv: vad ska du måla i för färg i barnens rum?

• MammaTillEKNS

I förmiddags passade jag på att träna på gymmet medans vår hemhjälp var här och städade senare i eftermiddag så ska vi åka och storhandla...

ciccielv: då får du måla rummet i rosa då har ni varit till nkpg?

Mammatill4a: Allt väl med er idag?

• MammaTillEKNS

ciccielv: det är helt underbart att ha städhjälp, speciellt när man inte har mått så bra heller. Så skönt att få städat varje vecka, så nu är det rent och dammfritt här kan inte din man moppa golven?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: ja, det blev verkligen en snabbis vi kanske kan ses en sväng imorgon? Enligt svt så ska det bli fint väder imorgon också hihi, synd att jag missade hur hon såg ut dem små vet verkligen vad dem vill, man märker det redan på Nathalie, hon är en bestämd och envis liten dam
    Vad skönt att komma bort lite vi kommer nog inte åka på någon långtur än på ett tag, det får bli efter strålningen, då ska vi åka bort på semester och fira att all behandling är över
    Hoppas du får sovmorgon imorrn

• MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Ja det är faktiskt såå skönt speciellt eftersom vi har fått prioritera andra saker framför städning, då är det bättre att ha städhjälp så man slipper tänka på den biten. Men fr.o.m. november så kommer vi sköta städningen själva   Vi har fått städhjälp via hemtjänsten i.o.m min sjukdom så vad det kostar för andra vet jag faktiskt inte. Är det något ni funderar på?

• MammaTillEKNS

Jannovich: det gick kanonbra nu sover hon som en stock gick allt bra med madrassen?

Svar på tråden Linköping, någon? del 2