Är PORR otrohet?
Det är väl inte otrohet att kolla på porr.
Däremot hade varken jag eller min kille gillat att den andra kollade ofta. Ingen av oss är förtjust i porr. Skulle han kolla nån enstaka gång då och då är det väl en sak. Men om han enbart verkar kolla på ensamma sexiga brudar som tillfredsställer sig själva då vet jag ju att det är henne han är kåt på, och det är helt fel.
Sen kan jag inte styra hans egna fantasier när han runkar osv, där har jag absolut inget att påpeka. Men det är skillnad på att exempelvis aktivt söka upp porr med vackra människor och att vända sig om efter en snygg tjej på stan (vilket är mer naturligt tycker jag)
Min kille är inte den som sitter och runkar till porr, någonsin, skulle han plötsligt börja sitta och göra det (så mycket som) en gång i veckan så skulle jag förstå att han inte tänder på mig lika mycket. För så är det, annars hade han inte behövt porren. Återigen, en helt annan sak om han runkar och fantiserar. Då är det inte lika uppenbart för mig att han inte tänder på mig, eftersom jag förmodligen aldrig kommer fråga honom om vad han tänker på, det är hans ensak. Får jag däremot upp en sida ur historiken och får det kastat i ansiktet på mig att han gillar tjejer som ser perfekta ut, är sexiga, ohämmade osv så skulle jag verkligen känna mig värdelös. Är det så konstigt, egentligen?
Jag tror iaf på att min kille inte porrsurfar regelbundet. Han är inte intresserad för han nöjer sig med mig (vi är väldigt fysiska med varandra, myser och gosar, och har sex flera ggr om dagen och han tycker verkligen att jag är världens sexigaste) Dessutom skulle han inte vilja att jag porrsurfade av samma anledning som jag inte skulle gilla att han plötsligt började göra det. (en sak om jag från början visste att det var en viktig hobby för honom)