• gosetussen

Är PORR otrohet?

Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?

• Svar på tråden Är PORR otrohet?
  • VulgusProfanum

Nej jag anser inte att min make vore otrogen om han tittar på porr.

VulgusProfanum- Your personal entertainer
  • ordningskonstapel

Nej, det tycker jag absolut inte. Porr har med fantasi och inspiration att göra tycker jag.

• Anonym

Nej. Men det kan nog ge känsla av oduglighet vilket inte är så kul alla gånger.

• Anonym (frun)

nope det är det inte.

men ligga med en porrstjärna är. min man låg med nora nord. bläää. äckliga dem.

• gosetussen
    ordningskonstapel skrev 2008-07-16 21:15:07 följande:
    Nej, det tycker jag absolut inte. Porr har med fantasi och inspiration att göra tycker jag.
    Men låt säga att din man/kvinna går till en prostituerad för att endast "titta" på när hon/han smeker sig själv och rör vid sig själv. Hade du blivit arg då och ansett att din man varit otrogen mot dig?
  • Valkyriah

Nej,det tycker jag inte.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • gosetussen

Jag menar. Om er partner skulle vända sig om och riktigt stöna och stånka åt en kvinna som gick förbi så hade ni nog inte blivit så glada. Men om han säger att han gör det i inspirationssyfte är det då helt plötsligt acceptabelt?

Svar på tråden Är PORR otrohet?