gosetussen skrev 2008-07-17 17:47:37 följande:
Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:39:30 följande:
Om man som enskild individ har haft sex med sin partner och "hittat" på en del smaskiga detaljer tillsammans så är det inte svårare än att man tar till dessa detaljer vid nästa tillfälle man runkar. Eller använder sig av sin fantasi. Har man en fantasi så innebär detta att man kan visualisera fram önskade moment kring en person och därmed bli tillfredställd på detta vis. Allt behöver inte vara tillverkat på fabriksmässigt sätt. Det trodde jag alla vuxna visste om!Jag kan inte relatera till porr över huvud taget då jag inte konsumerar skiten. Jag tycker om mina medmänniskor alldeldes för mkt för att vilja bidra till deras misär förstår du Men det kan du nog inte relatera till skulle jag tro
Fast om du inte har upplevt en trekant tillsammans med två män så kan du inte på ett fullkomligt trovärdigt sätt återuppleva det genom din fantasi...det är DET jag menar. Och din fantasi förstärks av minnena som du har t ex från att ha tittat på porr, när du sen använder den fantasin.
Sen att du drar slutsatser om vad för porr jag konsumerar, eller att jag konsumerar över huvud taget, det får ju stå för dig. Jag är en extremt medveten person när det gäller allt (blir tom pikad för det), bl a miljö, arbetsförhållanden i tredje världen, medveten turism osv.