Är PORR otrohet?
Nej. Men det kan nog ge känsla av oduglighet vilket inte är så kul alla gånger.
Nej. Men det kan nog ge känsla av oduglighet vilket inte är så kul alla gånger.
Nej!.
Är det otrohet eller respektlöst att ha fantasier också?
Jag som tjej läser gärna noveller för det kittlar mitt sinne. Min man tittar gärna på porr för han tänder mer visuellt (som många killar gör).
Tittar man eller läser så skall man göra det på ett snyggt sätt.
Hos oss nej. Ibland önskar jag att maken VILLE titta på porr för o få lite ideér men han är inte intresserad. Jag tittade innan vi fick barn, nu hinner ja inte. Kan läsa nån novell då o då men det vet han nog inte om o även om han skulle veta skulle han inte bry sig.
Självklart blir man besviken och lessen om han föredrar att sitta framför datorn o runka o kolla på andra brudar istället för att ligga i sängen o mysa med mej... en sak vore ju om jag absolut inte ville, men som sagt, ja jag skulle bli väldigt lessen.
nej det tycker inte jag.. Jag kollar själv på porr utan min sambo ibland och han gör det utan mig.. Iofs gör vi det oftast tillsammans... Men nej.. det tycker jag inte.. SÅ länge han tänder på mig också utan porr så bryr jag mig inte
Absolu inte..
Nä, tycker inte att han är otrogen. Men om han känner ett behov av att kolla på porr, vilket jag kommit på honom med någon gång, så undergräver det mitt självförtroende väldigt. Räcker det inte med mig, är jag så ful att han inte blir upphetsad av mig längre? Så jag blir väldigt sårad, men det är inte otrohet.
jag är inte osäker eller har dåligt självförtroende, men när min kille tittar på porr så FÅR jag dåligt självförtroende istället. Varför ska min kille göra något som får mig att må dåligt?
Johan o Carro skrev 2008-08-27 11:44:31 följande:
jag anser inte att det är otrohet, men om min kille vill titta på sånt så kommer det inte hålla. duger inte jag? det är absolut inget jag skulle må bra av. Jag vill vara den speciella för honom, inte hålla på att mäta mig med tjejer i porrfilmer. Min kropp är något jag vill att han ska åtrå, inte att han ska se mig som någon lite sämre variant av det han drömmer om i hans filmer.
älskar han mig- då slutar han för min skull.
ja för vilken tur att ni har en säkerhet så att ni slipper vara otrogna mot varandra... jag älskar ju min sambo men risken är riktigt stor att jag är otrogen och sumpar allt med barnen och så om jag inte får se på nakna människor som har gruppsex dagligen.
Johan o Carro skrev 2008-08-27 21:11:45 följande:
Johan o Carro - så som du kanske förstår så har det aldrig kommit något bra ut av att han tittar på det. Han gör mig lika ledsen varje gång och han kallar mig för en massa olika namn., din jävla f*tta osv om jag säger något.. jag älskar honom och han är i övrigt underbar men han gör ngt som får mig att må så enormt dåligt.
Johan o Carro - så som du kanske förstår så har det aldrig kommit något bra ut av att han tittar på det. Han gör mig lika ledsen varje gång och han kallar mig för en massa olika namn., din jävla f*tta osv om jag säger något.. jag älskar honom och han är i övrigt underbar men han gör ngt som får mig att må så enormt dåligt.
om man mår dåligt av att ens partner gör det så tycker jag att partnern ska kunna visa respekt och inte titta helt enkelt. hur svårt kan det vara? hellre att man får titta på gruppsex än att ha ett verkligt förhållande? min kille har avstått för min skull vilket har gjort vårat förhållande bättre än någonsin. jag sa helt enkelt att det är jag eller porr. för jag tycker porr är jävligt motbjudande och det får mig att må illa. Okej att han tittade hela tiden innan vi blev tillsammans men då var han singel och behövde väl något att onanera till. nu har han mig istället.
Johan o Carro skrev 2008-08-28 19:36:30 följande: