Denna ciggarett rök!!!
Jag har också balkongdörren öppen hela dagarna och grannar som röker så att det åker in i lägenheten. Jag är gravid och känsligare än många andra, så att det är ju inte så att jag tycker att det är gott. Samtidigt som det irriterar mig lite så låter jag faktiskt det vara. Dom gånger det irriterar mig mycket så kan jag stänga dörren de 5 minuterna som det tar för dom att röka upp sin cigg, kan öppna fönster där dom inte sitter istället. Hade det varit att dom hade rökt konstant så hade jag frågat dom om dom kan tänka sig att gå ut och röka några av gångerna för att det faktiskt osar i min lägenhet.
Men jag tycker att det är så många som klagar på dom som röker, dom får inte röka någonstans längre. Och här så skriver endel att dom inte får röka på balkongen eller under fläkten, men om de nu inte får göra det och det inte ska störa någon så måste dom gå långt bort innan de inte stör någon. Sen om de bor centralt och står utanför porten och röker så är det många som klagar då med.
Jag tror på att man inte ska klaga på allt, utan att man kan försöka göra något åt det själv. Sen när man måste så kan man klaga, men det är när man måste. Men det är min åsikt. Nu kommer jag ju säkerligen få en massa skit för det, men men.