• Anonym (flickvänne)

Ont i pungen....

Detta kan låta jätte konstgt, och min sambo vill inte allas att jag ställa frågan här till alla hjälpsamma FLare.. men då han vägrar gå till läkarn för att det är "skämmigt" så gör jag det iaf, och ser om någon har varit med om något liknande...

Min sambo har flera gånger klagat på att han har ont i pungen, ena pungkulan framför allt, när detta kommer så brukar det sitta i några dagar, och han är verkligen jätte öm.. Jag tycker att jan ska ringa och få komma till en läkre, då detta ju faktiskt kan vara något allvarligt. Men han tycker att det är "skämmigt" och att det sen brukar ju gå över.

Men ont i pungen ska man ju inte ha..
    Någon som varit med om något liknande??

• Svar på tråden Ont i pungen....
  • Anonym (flickvänne)
    Älgen skrev 2008-07-18 00:06:07 följande:
     Är pungkulan annorlunda i storlek, form, tyngdkänsla?
    Nja, kanske lite svullet på den sidan..
  • Älgen

Vill inte skrämma upp men det finns en del allvarliga diagnoser i testiklarna som har bra bot om man upptäcker dem i tid.
    Dessutom kan man ju riskera att inte kunna få barn om man "förstör" testiklarna så man bör vara rädd om dem.

• Anonym (lycka till)

ja visst är de typiskt killar att ej vilja ga till läkaren :) mina kompisars pojkvänner vill inte heller kolla sina problem där nere :)
    min sambo säger att han har ont för att vi haft för mycket sex, men haha vi hade da inte ens sex under den tiden :D :/ knasigt
    men du ring imorron eller idag blir de ju, o frga vad de kan vara. o är de nagot sa far du verkligen puffa pa din pojkvän/sambo/man att ga dit. eller har du körkort? kör honom en runda o säg att du ska överarska honom, sen kliver ni ut vid urologen :D

• Anonym (flickvänne)
    Älgen skrev 2008-07-18 00:08:49 följande:
    Tycker ju absolut att han ska till läkare men förstår att det kanske känns jobbigt. Dock måste man ju göra vissa saker och detta hör nog till en sån.
    Var ute på urologen.org och jag ska visa honom vad jag har hitta där..
    Kollar han inte upp det så kan det ju gå himla illa...
  • Anonym (flickvänne)
    Älgen skrev 2008-07-18 00:13:21 följande:
    Vill inte skrämma upp men det finns en del allvarliga diagnoser i testiklarna som har bra bot om man upptäcker dem i tid. Dessutom kan man ju riskera att inte kunna få barn om man "förstör" testiklarna så man bör vara rädd om dem.
    Nä, jag ska verkligen tjata på honom, det kan ju också handla om våran framtid, vad det gäller fler barn...
    Men han tycker att jag bara tjatar och säger att det är nog inget farligt, men onst ska man ju inte ha och inte om och om igen...
  • Anonym

Min kille har också det problemet men han får det när han inte haft sex eller runkat på ett tag. Låter kanske konstigt men han säger att det försvinenr efteråt :o Kanske är det de ?

• paola

de e inte så att han lyft tunga saker vid just de tillfällena...om han gjort de nån dag innan han börja få ont el så?

• Anonym (flickvänne)
    paola skrev 2008-07-18 11:23:39 följande:
    de e inte så att han lyft tunga saker vid just de tillfällena...om han gjort de nån dag innan han börja få ont el så?
    Nä, inte som jag kan komma på iaf, nu det sista har vi tagit det ovanligt lugnt så...
  • Anonym (flickvänne)
    Anonym skrev 2008-07-18 06:27:03 följande:
    Min kille har också det problemet men han får det när han inte haft sex eller runkat på ett tag. Låter kanske konstigt men han säger att det försvinenr efteråt :o Kanske är det de ?
    Det var kanske inte så där jätte nylige vi hade sex iaf, men det har gått längre emellan, och då har han inte märkt av något. Jag frågaden honom om det kanske kunde vara som så att pungen var "full" eller nåt liknanade typ.. Men han sa att det nog inte var så, han har ju inte fått ont förut när det har gått längre tid utan någon som helst tillfredställelse..
Svar på tråden Ont i pungen....