Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Merze skrev 2008-08-23 23:09:04 följande:
    Allt bleks i solen, men om man inte lämnar vagnen ute i alla väder utan tar in den så bleks de inte...
    Precis!! Måste nog säga att OTH har bra tyger endå....en typ våra "svenska" + "tyska" mfl märken/tyger!
  • Lille Mammsen
    Åsis2 skrev 2008-08-24 17:48:22 följande:
    Jag hittade just en jättefin UJ syskonvagn årsmodell 06 på nätet. Den hade ställbart handtag. Är den importerad då? De jag har sett i affären är med "fast" handtag. Hur är säkerheten på de ställbara handtagen? Någon som vet?
    Japp! Import! Ingen fara om den har rätt knutar (3prickar) om ej så får man det utbytt här hemma i sverige! From 2009 så kommer Duo/Dubbeln med detta hantag!! Inte en dag för tidigt..tycker då jag som önskade detta när jag drog på min Duo/Dubbel från 2004:a Pga Jag e ganska kort i rocken...super för den som e lång oxå!!
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-08-25 09:30:51 följande:
    vilken åkpåse pasar bäst till UJ? funkar bugaboos åkpåse? eller e det bara oths egna som funkar.. vill inte ha en åkpåse som glider ner hela tiden.. funkar elodies?? har en sådan camo nämligen..
    simpleworld mfl funkar..ju mindre glatt tyget är ju mindre glider den....glied ej så det störde mig! Körde oth,alvi,simpleworld åpåsar!
  • Lille Mammsen
    Johnsson skrev 2008-08-25 10:19:05 följande:
    En snabb fråga: Har barnvagnsaffärer klädslar till Uj hemma så man kan få en med sig direkt hem????
    Japp! Vart finns du? Om 08-omr så har nog bonti/simpleworld garanterat hemma!! Ring o fråga!
  • Lille Mammsen
    Johnsson skrev 2008-08-25 11:25:55 följande:
    Finns i malmö,men bonti hade inte hemma utan 4 veckors leverans tid Beställ från bonti simpleworld i stockholm...dom skickar om dom har hemma!!
  • Lille Mammsen
    Johnsson skrev 2008-08-25 12:35:01 följande:
    Kan man beställa klädslar på simpelworld sida?
    Tror det...e ju numera Bonti/Simpleworld blandning!
  • Lille Mammsen
    nattugglan5 skrev 2008-08-25 14:05:27 följande:
    Är det någon skillnad på UJ singelvagn om man köper den i butik här hemma eller om man beställer en från Tyskland? Var är det billigast att beställa?
    Billigast just nu inkl. garanti är väl Bonti REAn??? Eller?? Dom kanske har REAt ut all UJ´n???
  • Lille Mammsen
    mallis80 skrev 2008-08-25 15:19:19 följande:
    Är så sugen på denna vagn www.blocket.se/vi/17636164.htm till min 10 månaders son, sover i genomsnitt 3 timmar per dag i vagnen. Har aldrig provkört eller titta på en UJ på nära håll behöver höra allt ris och ros!
    Detta tyg & chassi e jäkligt snyggt!! Men det är oxå en 2006:a Just nu kan man få en typ NY för samma pris!! Super vagn föresten.....
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII