Inlägg från: NoXigen |Visa alla inlägg
  • NoXigen

Rökning

Annat, inte ok men inget man kan hindra . Lär röka vilket som

• NoXigen

Lite fel info faktiskt, man kan spetsa cigg. Hasch olja , amfetamin mm mm utan det syns
    Im Fabulous skrev 2008-07-19 09:15:54 följande:

Lägga någon drog i ciggen? Det är ingen som slösar dyra droger (läs hasch) genom att peta i en cigarett till en tonåring. ALDRIG. Förresten, man kan inte "spetsa" en cigarett eftersom att man då måste tömma cigaretten och sedan stoppa i tobak (och enligt dig något mer) igen. Det är i princip omöjligt, eftersom att man inte kan packa det lika hårt igen. För övrigt är det plast runt cigarettpaket.
  • NoXigen

Och jo du, där e dom som "slösar" lite skit för at droga, är en väldans liten del som behövs och kostar inte dom så massa.
    Även plasten kan man trixa med så paketet ser oöppnat ut

NoXigen skrev 2008-07-19 09:17:27 följande:
    Lite fel info faktiskt, man kan spetsa cigg. Hasch olja , amfetamin mm mm utan det syns Im Fabulous skrev 2008-07-19 09:15:54 följande:
  • NoXigen

Nehe, bättre dom köper ful sprit o biliga smuggel cigg me acceton i , och sen ligger och spyr ner sig i en buske eller liknande i smyg .

Handlade iof inte om sprit nu , så cigg vid 13 e inte ok men ser hellreatt man handlar ciggen än att dom står o smunkar o tigger sig till att nån annan ska fixa dom till dom

• NoXigen

Jo det går aldeles utmärkt , har själv knarkat i mina dagar så vet vad jag snackar om.
    Amfetamin och kokain går att röka och en liten dos om man vill komma åt någon så at äga är slösningbar (inget jag verken försvarar eller tycker man ska )

• NoXigen

Tyvärr hjälper inte böcker till fullo, fins knep o knåp man kan ta till som du inte kan läsa om

Loviset skrev 2008-07-19 10:59:07 följande:
    Ni som pratar om spetsning av cigaretter med droger.Hur pålästa är ni?Vet ni hur drogerna fungerar?Jag är ordentligt påläst. Dock har jag aldrig knarkat. Men jag vet iaf hur de vanligaste drogerna fungerar och hur man kan använda dem.
  • NoXigen

finns mer saker än amfetamin...Men vill man slösa på någon för att droga dom så gör dom det.
    Det är ju inte så att dom är ute efter att få dig hoocked, utan att droga ner dig.

Loviset skrev 2008-07-19 11:01:42 följande:
    Doppar man ett blött finger i amfetamin och gnuggar mot tandköttet blir man knappt påverkad. Så varför slösa det på någon som knappt komemr känna avd et?Amfetamin är ju i sig självt inte så pass beroendeframkallande att man av en så liten dos blir beroende direkt. Oftast är det själva ruset man först fastnar i och det får man ju inget märkbarn av om man får i sig en så liten dos?
  • NoXigen
    Svar på #35
    "Doppar man ett blött finger i amfetamin och gnuggar mot tandköttet blir man knappt påverkad. Så varför slösa det på någon som knappt komemr känna avd et?"

Oxå något som du som är påläst borde veta att olika för person till person och från gång till gång hur det slår så att säga
  • NoXigen

Seriöst, läs på bättre, du har hel snurrig info.. Jag vet av erfarenhet och har sett och testat själv, går inte via andras "expert" utalande.
    Du låter som min gamla kurator från högstadiet som va "påläst" och läxa upp far min som jobbat i tullen med och mot narkomaner i 20+ år då . skrattretande

Loviset skrev 2008-07-19 11:11:08 följande:
    Jag har inte läst några propagerande böcker. Jag har läst erfarenheter av människor. Pratat med människor, frågat, sökt svar. Läst om kemin.Men som jag sa innan, för att få någon så pass nerdrogad att de tappar omdömmet måste det antingen vara en rejäl dos eller en stark substans. Det går inte ihop med en liten smal cigarett.Ja det är olika, men den dosen du får på ett finger är väl ca 0,1g vilket kanske är nog om du väger typ 25 kg.
Svar på tråden Rökning