Rökning
Annat, inte ok men inget man kan hindra . Lär röka vilket som
Annat, inte ok men inget man kan hindra . Lär röka vilket som
Lite fel info faktiskt, man kan spetsa cigg. Hasch olja , amfetamin mm mm utan det syns
Im Fabulous skrev 2008-07-19 09:15:54 följande:
Och jo du, där e dom som "slösar" lite skit för at droga, är en väldans liten del som behövs och kostar inte dom så massa.
Även plasten kan man trixa med så paketet ser oöppnat ut
Nehe, bättre dom köper ful sprit o biliga smuggel cigg me acceton i , och sen ligger och spyr ner sig i en buske eller liknande i smyg .
Handlade iof inte om sprit nu , så cigg vid 13 e inte ok men ser hellreatt man handlar ciggen än att dom står o smunkar o tigger sig till att nån annan ska fixa dom till dom
Jo det går aldeles utmärkt , har själv knarkat i mina dagar så vet vad jag snackar om.
Amfetamin och kokain går att röka och en liten dos om man vill komma åt någon så at äga är slösningbar (inget jag verken försvarar eller tycker man ska )
Tyvärr hjälper inte böcker till fullo, fins knep o knåp man kan ta till som du inte kan läsa om
finns mer saker än amfetamin...Men vill man slösa på någon för att droga dom så gör dom det.
Det är ju inte så att dom är ute efter att få dig hoocked, utan att droga ner dig.
Seriöst, läs på bättre, du har hel snurrig info.. Jag vet av erfarenhet och har sett och testat själv, går inte via andras "expert" utalande.
Du låter som min gamla kurator från högstadiet som va "påläst" och läxa upp far min som jobbat i tullen med och mot narkomaner i 20+ år då . skrattretande