Inlägg från: Loviset |Visa alla inlägg
  • Loviset

Rökning

NoXigen skrev 2008-07-19 09:17:27 följande:
    Lite fel info faktiskt, man kan spetsa cigg. Hasch olja , amfetamin mm mm utan det syns Im Fabulous skrev 2008-07-19 09:15:54 följande:
    Man kan inte röka amfetamin!
    Och droppar du hascholja i ciggen blir det ju fettfläckar?
  • Loviset

Däremot kan man säkerligen doppa filtret i någon substans. Men då ska det vara något jäkligt starkt. Hascholjor är inte riktigt så starka. Det behövs mer för att du ska känna av ett ordentligt rus.

Det jag skulle kunna tänka mig funkar bäst är väl isf rent LSD. Alltså i flytande form. Men det tror jag knappast någon skulle slösa på för att doppa en tonårings cigaretter i. Det är jäckligt dyrt.

Annars kan man säkert pilla in lite rökheroin i ciggen. Om man som någon innan sagt häller ut tobaken först och blandar det och packar tillbaka det. Men det är lite väl krångligt känns det som. Dessutom är heroin svindyrt. 1g kostar typ 1000:-!!

• Loviset

Ni som pratar om spetsning av cigaretter med droger.
    Hur pålästa är ni?
    Vet ni hur drogerna fungerar?

Jag är ordentligt påläst. Dock har jag aldrig knarkat. Men jag vet iaf hur de vanligaste drogerna fungerar och hur man kan använda dem.

• Loviset

Doppar man ett blött finger i amfetamin och gnuggar mot tandköttet blir man knappt påverkad. Så varför slösa det på någon som knappt komemr känna avd et?

Amfetamin är ju i sig självt inte så pass beroendeframkallande att man av en så liten dos blir beroende direkt. Oftast är det själva ruset man först fastnar i och det får man ju inget märkbarn av om man får i sig en så liten dos?

• Loviset

Jag har inte läst några propagerande böcker. Jag har läst erfarenheter av människor. Pratat med människor, frågat, sökt svar. Läst om kemin.

Men som jag sa innan, för att få någon så pass nerdrogad att de tappar omdömmet måste det antingen vara en rejäl dos eller en stark substans. Det går inte ihop med en liten smal cigarett.

Ja det är olika, men den dosen du får på ett finger är väl ca 0,1g vilket kanske är nog om du väger typ 25 kg.

• Loviset

Nu är vi jäkligt OT känner jag. :P

Iaf, jag skulle nog försöka att göra det så omöjligt som det går för min son att röka om han skulle vilja göra det.

Men förhoppningsvis räcker min uppfostran för att han iten ska falla för något knasigt grupptryck!

• Loviset
    NoXigen skrev 2008-07-19 11:14:20 följande:
    Seriöst, läs på bättre, du har hel snurrig info.. Jag vet av erfarenhet och har sett och testat själv, går inte via andras "expert" utalande.Du låter som min gamla kurator från högstadiet som va "påläst" och läxa upp far min som jobbat i tullen med och mot narkomaner i 20+ år då . skrattretande
    Som du själv säger så är det ju olika från person till person.
    Jag har testat amfetamin en gång och fick ingen reaktion alls. Jag har umgåtts med folk som varit höga på amfetamin. Det jag försöker få fram är att för att kunna spetsa en cig så pass mycket att personen i fråga tappar omdömmet HELT krävs det ganska mycket. Men då krävs det som sagt en del.
    Sen finns det säkerligen idioter som GÖR det. Men i den här tråden låter det som om det är jättevanligt.

Du behöver inte låta nedlåtande. Alla har olika erfarneheter av knark. Du säger en sak, min kompis en annan. Jag litar mer på mina vänner som jag varit med när det varit berusade. Dig har jag aldrig träffat.
  • Loviset

Förresten känns det dumt att köpa ut ett slags lagligt knark för att det finns 0,01% chans att det blir spetsat med ett olagligt knark.

Svar på tråden Rökning