Städfirma hade sönder vårt fönster, vem ska betala?
nej det är ju dom som hadde sönder fönstret.då är det ju dom som ska betala.Skulle aldrig gå med på att betala ett fönster någon annan pajjat.
nej det är ju dom som hadde sönder fönstret.då är det ju dom som ska betala.Skulle aldrig gå med på att betala ett fönster någon annan pajjat.
Nej betala inte.säg som det är att dom ska ha försäkringar för sånt! Låter ju heelt galet att ni ska stå för en sån sak.Ni var ju inte ens där.
tror inte det. var det inte huset som skulle städas? tvättmaskinet tillhör nog inte grundinredningen.Men jag vet inte gissar bara.
Ja det var det jag misstänkte.Men ovanpå skåp som ingår i "huset" ska dom ju torka iallafall.
skitsnack.tror dom försöker få dig att betala fast du igentligen inte ska bahöva göra det.nej jag skulle stå på mig.Inte ditt problem som sagt.Det var inte du som hadde sönder fönstret.punkt slut.
ha,ha ja jag vet hur svårt det är att stå på sig i såbna situationer.men om du tänker efter.har du något med deras klanterier att göra? Varför ska du stå för att dom trycker sönder ett fönster?
ja visa lite krut nu! ha,ha hoppas det fixar sig och att dom tar sitt ansvar.för det är endast deras problem inte ditt.
ja gör det.inte ska dom j..larna komma undan1 ha,ha!1
ja det är svårt att vara bestämd ibland.Men se bara till att dom betalar SINA misstag så är det bra!
berätta hur det gick sen ts.Nu måste jag veta vad dom säger.
hur har det gått ts??
ja håller med det låter ju konstigt att dom kan förvänta sig att det är städat när dom kommer dit! självklart ska dom städa även om det är skitigt.Det är ju därför dom kallar sig städfirma.
Men ts du borde få det billigare eftersom dom inte städade på ett bra sätt.
Virriga Vera skrev 2008-07-28 13:04:58 följande: