• kokos

    BF 27 mars?

    Någon mer som har enligt uträkningen BF den 27 mars?? Och givetvis den 1:a graviditeten! Kanske även bor i södra Stockholm?

  • Svar på tråden BF 27 mars?
  • Marline

    Jag bor i södra sthlm, väntar mitt första barn och har bf den 27 mars 2009, om allt går vägen..

  • kokos
    Marline skrev 2008-07-26 08:20:15 följande:
    Jag bor i södra sthlm, väntar mitt första barn och har bf den 27 mars 2009, om allt går vägen..
    Åh vad skoj någon mer i min sits Ja man är ju lite nojjig....
    mår du bra då?
  • Marline

    Jag mådde lite illa och hade ilningar i babymagen samt värkande (ej särskilt ömma) bröst. Just nu känner jag dock ej något speciellt. Blir lite extra nojig pga det. Jag har varit gravid två gånger förut men båda har slutat i ma. Jag är därför väldigt orolig att måsta gå igenom det igen. Det var tre år sedan. Har haft väldigt svårt att bli gravid. Hur mår du?

  • kokos

    Beklagar dina ma Hoppas verkligen att allt går vägen för oss! Vi får hålla alla tummar och tår

    Jag mår lite illa till och från, har ömma/onda bröst, massa pormaskar och blir lätt yr och fruktansvärt trött. Värken känns lite mindre nu men det är kanske bara tillfälligt...
    Känslig för vissa dofter och inge aptit för fem öre

  • Marline

    Yrsel och trötthet har jag också känt samt att jag är nära til gråt och irritation. Jag har däremot en väldig aptit..

    Vi får verkligen hoppas att det går vägen för oss!

    Såg ditt nick. Är du född 81?

  • Marline

    Jag gick in och kikade hos dig. Jag såg att du är 27. Vi är lika gamla. Jag har varit gift i fyra år och bott i stockholm i sex år. Många likheter. Kul.

  • kokos
    Marline skrev 2008-07-26 08:44:59 följande:
    Jag gick in och kikade hos dig. Jag såg att du är 27. Vi är lika gamla. Jag har varit gift i fyra år och bott i stockholm i sex år. Många likheter. Kul.
    ja vad roligt var bodde du innan du kom till Stockholm då?
Svar på tråden BF 27 mars?