• Mareldsbarn

barnvagnar i Göeborg

Är det någon som nyligen sprungit i barnvagnsbutikerna i Göteborgo ch reflekterat över om där är någon barnvagnsrea eller om de har någon form av kampanj på några barnvagnar? Är på jakt och tänkte underlätta letandet lite genom att fråga er här inne först

• Svar på tråden barnvagnar i Göeborg
  • saris

Reorna brukar börja i slutet av augusti tror jag. Så var det förra året iallfall.

• Mareldsbarn

Vet inte därför är det så svårt Men jag får la kila ut och spana lite för att bilda mig en uppfattning

• Majorna

En kvinna som jobbar på storken, järntorget sa att rean börjar i slutet av augusti, början av september. Men annars så kan du alltid ringa och fråga dom, dom brukar alltid vara hjälpsamma på storken och babyland

• ebbozz

jag var på nids4kids på backaplan (den stora butiken) tyckte det såg ut som en del bra priser... tittade inte jättenoga, men det var iallafall billigare än våran som jag köpte i maj

• eec82

på barnens hus kan de ha smygstartat rean. De har de i stocholm i alla fall.

• saris
    ebbozz skrev 2008-07-27 16:53:58 följande:
    jag var på nids4kids på backaplan (den stora butiken) tyckte det såg ut som en del bra priser... tittade inte jättenoga, men det var iallafall billigare än våran som jag köpte i maj
    Jag vill bara höja ett varningens finger för Nids4kids. De är väldigt bra på att sälja saker men när de kommer till reklammation är de helt värdelösa och man får dåligt mottagande. Vet 2 st som har stora problem med dom, så även jag. Den ena har varit tvungen att gå till Allmänna reklammations nämnden och det ärendet ligger nu där för behandling. Jag skulle alrdig köpa vagn där då det kan hända en hel del med vagnar. Kanske har jag och mina kompisar bara haft otur, vad vet jag...men jag köper inget där längre som jag inte har råd att "förlora"...
  • ebbozz
    saris skrev 2008-07-27 21:44:08 följande:
    Jag vill bara höja ett varningens finger för Nids4kids. De är väldigt bra på att sälja saker men när de kommer till reklammation är de helt värdelösa och man får dåligt mottagande. Vet 2 st som har stora problem med dom, så även jag. Den ena har varit tvungen att gå till Allmänna reklammations nämnden och det ärendet ligger nu där för behandling. Jag skulle alrdig köpa vagn där då det kan hända en hel del med vagnar. Kanske har jag och mina kompisar bara haft otur, vad vet jag...men jag köper inget där längre som jag inte har råd att "förlora"...
    Ojdå... Det var ju ingen rolig historia... Har själv aldrig handlat där... Var där och tittade för första gången förra veckan... Ska kanske hålla mig till babyhörnan och happyland...
  • saris

My baby i Torslanda kan jag rekommendera varmt, de är supertrevlig. Har man idrottrabatten är det 10 % på nästan alla vagnar :) Blir en del när man handlar vagn. Även Barnes Hus är jätterevlig, där köpte vi vår brio vagn som vi hade problem med och fick reklammera, det var inte problem alls. Kan också rekommenderas.

• ebbozz

Happyland har oxå rabatt i idrottsrabattshäftet... Tyvärr såg jag det efter att ajg redan köpt både vagn och babyskydd... Grrr

• zingo74

I nordstan finns en Brio-butik där dom oxå har vagnar, mest Brio då men oxå andra märken tror jag..

• annchar10

Babyproffsen på Sisjön har jättetrevliga personal! Beställde Brio Happy hos dom förra veckan, och de har många olika vagnar som du kan få prova och priserna är olika, beror på hur mycket du vill betala. Rea på vagnarna har jag ej kollat, men du kan kolla om de har nåt... =)

• Tullemi
    annchar10 skrev 2008-07-28 20:52:14 följande:
    Babyproffsen på Sisjön har jättetrevliga personal! Beställde Brio Happy hos dom förra veckan, och de har många olika vagnar som du kan få prova och priserna är olika, beror på hur mycket du vill betala. Rea på vagnarna har jag ej kollat, men du kan kolla om de har nåt... =)
    Jag hade en dålig dag med personalen i just denna butik. Jag skulle hämta upp min Buggaboo som jag beställt. Dom tog betalt och det var ungefär det enda de gjorde/kunde. Ingen visste hur man fällde ihop den (babyproffs my ass). Jag hade lillan i babyskyddet och bilen utanför. Fastän dom var 4 pers utan kunder var det ingen som erbjöd sig att köra ut vagnen för mig, trots att dom såg att jag slet . Jag var besviken på den butiken, den gången iaf.

Jag rekomenderar annars Babybutiken i Mölndals centrum. Supertrevlig personal och KUNNIGA. Begriper inte för mitt liv varför jag inte köpte Buggan via dom...korkisch.
Svar på tråden barnvagnar i Göeborg