• ebbozz

barnvagnar i Göeborg

jag var på nids4kids på backaplan (den stora butiken) tyckte det såg ut som en del bra priser... tittade inte jättenoga, men det var iallafall billigare än våran som jag köpte i maj

• ebbozz
    saris skrev 2008-07-27 21:44:08 följande:
    Jag vill bara höja ett varningens finger för Nids4kids. De är väldigt bra på att sälja saker men när de kommer till reklammation är de helt värdelösa och man får dåligt mottagande. Vet 2 st som har stora problem med dom, så även jag. Den ena har varit tvungen att gå till Allmänna reklammations nämnden och det ärendet ligger nu där för behandling. Jag skulle alrdig köpa vagn där då det kan hända en hel del med vagnar. Kanske har jag och mina kompisar bara haft otur, vad vet jag...men jag köper inget där längre som jag inte har råd att "förlora"...
    Ojdå... Det var ju ingen rolig historia... Har själv aldrig handlat där... Var där och tittade för första gången förra veckan... Ska kanske hålla mig till babyhörnan och happyland...
  • ebbozz

Happyland har oxå rabatt i idrottsrabattshäftet... Tyvärr såg jag det efter att ajg redan köpt både vagn och babyskydd... Grrr

Svar på tråden barnvagnar i Göeborg