• saris

barnvagnar i Göeborg

Reorna brukar börja i slutet av augusti tror jag. Så var det förra året iallfall.

• saris
    ebbozz skrev 2008-07-27 16:53:58 följande:
    jag var på nids4kids på backaplan (den stora butiken) tyckte det såg ut som en del bra priser... tittade inte jättenoga, men det var iallafall billigare än våran som jag köpte i maj
    Jag vill bara höja ett varningens finger för Nids4kids. De är väldigt bra på att sälja saker men när de kommer till reklammation är de helt värdelösa och man får dåligt mottagande. Vet 2 st som har stora problem med dom, så även jag. Den ena har varit tvungen att gå till Allmänna reklammations nämnden och det ärendet ligger nu där för behandling. Jag skulle alrdig köpa vagn där då det kan hända en hel del med vagnar. Kanske har jag och mina kompisar bara haft otur, vad vet jag...men jag köper inget där längre som jag inte har råd att "förlora"...
  • saris

My baby i Torslanda kan jag rekommendera varmt, de är supertrevlig. Har man idrottrabatten är det 10 % på nästan alla vagnar :) Blir en del när man handlar vagn. Även Barnes Hus är jätterevlig, där köpte vi vår brio vagn som vi hade problem med och fick reklammera, det var inte problem alls. Kan också rekommenderas.

Svar på tråden barnvagnar i Göeborg