• geggan

Försäkringskassan!!!

Vart i helvete ska man ringa för att få prata med någon? Har ringt flera ggr men komer till en röst som ber mig trycka in olika alternativ , och hur jag än vrider och väner blir det fel.JAG VILL PRATA MED EN LEVANDE MÄNNISKA.

• Svar på tråden Försäkringskassan!!!
  • Fry

Du kommer till slut fram till kundtjänst efter alla knapptryckningar..doch får du stå i kö en braaa stund..typ 25 min om du har otur..har ringt dom en massa för ett tag sen......

• geggan

Nej men jag gör inte det .Har nu ringt 3 ggr om föräldrapenning. Då begär deatt jag ska trycka in från vilket datum jag ska ta ut dagar. Jag vill ju bara säga att de INTE har betalt ut en enda dag fast jag begärt.

• twinmamma

Om du inte har långt dit så åk dit..Det gjorde jag när jag hade trassel med dem. Då tar man bara en kölapp och sen så väntar man på sin tur

• BymBym

Vänta ut alla knappalternativ. Du ska komma till en levande människa till slut...

• geggan

Jag har god lust. Jag ska släpa med mig 3 barn me. Blir såååå trött.

• Fry

ok det har jag missat när jag ringt..har tryckt på 2 först..o sen 3 o då kommer jag fram..att det gäller föräldrapenning o sen att det gäller mig tror jag..men som twinmamma srev har du ej långt dit så åk istället..

• geggan

Åh nu har jag hittat.Jag har ringt ett annat nummer. Jag har plats 318. Vad bra det blir.

• BymBym
    geggan skrev 2008-07-28 08:23:55 följande:
    Åh nu har jag hittat.Jag har ringt ett annat nummer. Jag har plats 318. Vad bra det blir.
    318! kul... (ironi)

Räkna till tio innan du skäller ut den stackars personen som svarar dig sen
  • geggan

Hehehe hinner nog räkna längre än så med den tiden....

• BymBym
    geggan skrev 2008-07-28 08:29:24 följande:
    Hehehe hinner nog räkna längre än så med den tiden....
    har du rätt i
Svar på tråden Försäkringskassan!!!