Försäkringskassan!!!
Vart i helvete ska man ringa för att få prata med någon? Har ringt flera ggr men komer till en röst som ber mig trycka in olika alternativ , och hur jag än vrider och väner blir det fel.JAG VILL PRATA MED EN LEVANDE MÄNNISKA.
Vart i helvete ska man ringa för att få prata med någon? Har ringt flera ggr men komer till en röst som ber mig trycka in olika alternativ , och hur jag än vrider och väner blir det fel.JAG VILL PRATA MED EN LEVANDE MÄNNISKA.
Dom sitter ju rätt många i kundtjänst på FK.. annars skulle dom aldrig kunna ha 3-400 pers i kö. Så det är ju inte alls säkert att det kommer ta jättelång tid.
Var glad att du fick en köplats.. hade du ringt senare kanske alla köplatser varit upptagna!
plats 333 och 25 min kö fick jag till svar nyss, nu har det gått 12 min och jag har plats 113. det går ju framåt i alla fall.
Tycker inte jag när det är 300 pers som vill prata med nån!
Sitter själv i en växel.. men vi är "bara" 10 telefonister och kan har maxkö på 99 pers.. och det har då aldrig hänt.
Man matar samtal så snabbt man kan. Men ibland tar samtal lång tid, för dom som ringer vet inte varför dom ringt elelr vart dom ska.. eller varför.
Och på FK är det säkert 100 gånger värre att sitta i växeln, bara massa arga sura människor som inte fått sina pengar. Där tar säkert alla samtal minst 5 min..
En hel del människor är INTE så trevliga i telefon Så skönt att det finns några iallafall som inte börjar med att skälla.
Det är det värsta jag vet när folk börjar med sura repliker när man svarat trevligt!
Dom gör ju hela tiden förändringar på FK.. och sällan är det saker som gör det bättre (enligt en jag känner som jobbar där).. byter datasystem, nya regler, indragningar på personal, nytt telefonsystem...
Man får vara glad att man överhuvudtaget kan välja att få prata med en "människa" på nåt sätt
nej nej jag är alltid så trevlig som möjligt. Vill inte att mina pengar ska bli ännu mer försenade ;)
Efter 27 min fick jag hjälp! Det vart värt väntan då jag slapp åka dit med tre barn och jag får mina pengar på ons.