• tvåsmå

Läser de flesta bara sina egna bloggar?

Känns så då det i trådar om tips på bloggar nästan uteslutande tipsas om den egna bloggen...

Finns det några som läser andra bloggar? Eller är det så att man läser andras men inte tycker de är värda att tipsas om?

• Svar på tråden Läser de flesta bara sina egna bloggar?
  • Namin

Haha, det ligger något i det du säger. Själv läser jag dock bara andras bloggar eftersom jag inte har någon egen!

En favorit är www.ceciliarothoff.com/blog/
    Den handlar om en svensk tjej som bor i Italien och som jobbar som modell. Kolla in bloggen, om inte annat så för att den är så snygg!

• Eisa

Alla läser Blondinbellas blogg också.
    Varför?

• k girl

Jag läser inte blondinbellas blogg.

Nej, jag läser många bloggar. Fast min egen är förstås bäst... Skämt åsido så tycker jag att min blogg är bra, den är ganska speciell och jag har blivit omskriven i tidskrifter som Arkitektur och Gård & Torp och länkas från Riksantikvarieämbetet. Så självklart försöker jag att promota den när jag kan, inte minst för att det kan gynna mig som frilansjournalist.

I min bloggroll har jag för övrigt många tips på bloggar jag läser regelbundet...

• bambi111

Jag läser inte heller blondinbellas blogg... men Englas blogg läser jag varje dag och så folk som jag känner som bloggar...

Men man vill ju göra reklam för sin egen blogg eftersom man är ju stolt över den. Jag är i allafall stolt över min och bloggar om sånt som jag själv vill läsa om:

bambi.bloggagratis.se

• lövet2

Jag följer några bloggar, men jag brukar sällan tipsa om dem. De bloggar jag följer är små och okända och väldigt personligt skrivna, så jag blir liksom osäker på om personerna som skriver vill ha sin bloggadress spridd överallt. Fast det kanske bara är jag som är fånig ...

• tvåsmå

Tack för tips på bra bloggar

• tvåsmå

Ja jag förstår att man ofta är stolt över sin egen blogg och vill göra reklam för den.