Vågar inte ens ringa :(
Vet hur du känner det. Jag har jättesvårt för att ringa till folk och jag är i samma situation där jag måste göra det för att få jobb.
Men det är bara telefonbiten eller överhuvudtaget detta med att prata och söka jobb. Kan inte med att gå in och söka jobb personligt heller.
Jag har också helkasst självförtroende med mobbing bakom mig både i skola och på arbetsplats. Har varit sjukskriven i många år efter utbrändhet också så jag tror definitivt inte på mig själv.
Men när jag har haft jobb så har det varit som lärare och det är inga problem. Jag jobbade inom vuxenutbildning och det var inga problem att stå inför folk att prata. Knepigt det där. Har även jobbat inom tupperware utan problem och jag kan utan problem ställa mig inför 100 pers och prata. Men söka jobb klarar jag inte fast jag måste!
Har sökt på ett ställe och det var via e-post för de ville ha det så. Det var en spontanansökan som det heter och de svarade att rekrytering börjar i slutet av sommaren inför höstsäsongen (stor butik som säljer allt). Hoppas de vill ha mig!