• Zuze

Vad skulle ni göra?

Udrar hur ni skulle göra om bonusbarnets mamma jobbar och undrar om du ville ta hand om det.....mitt problem är att mamman bemöter mig illa och vill ha allt på sitt villkor,tycker ni isåfall att jag ska be om en liten summa för glass eller aktiviteter eftersom pappan redan betaler underhåll och hon tar hela barnbidraget,kan tillägga att barnet är hemma hos oss 11 nätter / månad

• Svar på tråden Vad skulle ni göra?
  • Zuze

Ja vi gör detsamma alltså betalar allt för barnet när hon är här men eftersom jag ska passa henne när min sambo jobbar och jag går mammaledig så känns det inte så kul att betala för mitt bonusbarn när mina egna knappt kan få något,nu vill dessutom bio mamman att jag hjälper henne när hon jobbar men hon frågar aldrig mig personligen och vill inte erkänna mig som bonusmamma jag passar helt enkelt bara när hon behöver hjälp och det tar emot att hjälpa då kan tillägga att jag älskar mitt bonusbarn hon är en fin liten tjej men hur länge ska jag acceptra att bli utnyttjad för hon vill bestämmaoch kontrollera allt med barnet sen samtidigt ha min hjälp.

Svar på tråden Vad skulle ni göra?