Inlägg från: 6 Små Älsklingar |Visa alla inlägg
  • 6 Små Älsklingar

Vi har börjat fundera på att sälja vår vagn nu.
    Frågan är hur mycket vi kan ta för den?

Den är köpt i nov 07 och det är med syskonsits, coccon, dubbelt regnskydd, 1 sidoväska, handbag (heter dom så? sån man kan ha som midjeväska) och en ny åkpåse.
    Vad tror ni jag kan ta för allt det?

OBS detta är ingen säljannons, bara en undran vad vi kan ta för vagnen OM vi bestämmer oss för att sälja den.

• 6 Små Älsklingar
    Kreativ skrev 2008-08-04 22:08:52 följande:
    hejsan!Måste fråga.. Lilltjejan är 3 månader och vill inte alls ligga ner längre. Använder jag dragkedjorna på vagnen så höjs det ju bara pyttelite. Nästa steg är alldeles för upprätt. Finns det verkligen inget däremellan?! Jag använder vagnen som singelvagn mer ofta än som syskonvagn, och nu när hon vill halvsitta har vagnen blivit ett problem Tips?
    Det enda tipset jag har är att köpa en bärsjal och bära.

Det var bara mitt sista barn som var nöjd med att åka vagn, tvåan och trean fick jag bära i sjal.
  • 6 Små Älsklingar

En annan fråga då om att sälja vagnen.

Ska jag sälja åkpåsen och hangbagen för sig eller sälja alla tillbehör med vagnen?

lägga dom 2 sakerna på tradera kanske?

• 6 Små Älsklingar

Vagnen fortsätter att vara syskonvagn även efter att syskonsitsen tagits bort

Hampus leker i vagnens varukorg(klickbar)

Han tyckte det var så roligt där i varukorgen att han gick tillbaka 2 gånger efter att jag tagit bort honom

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11