Inlägg från: MinaMirakel
|
-
-
Såg att ni pratade om uv-skydd och olika fästen....Nån som vet var man kan hitta med öglor?
Hade hittat ett fint på tradera men tänkte inte heller på att det kan vara olika...tyvärr så var det här med kardborre! -
Synd att jag bor i Karlstad då....skulle också behöva beställa lite saker!Tutilure skrev 2008-07-31 13:22:57 följande:Ja, det är bara ett hål.Undrar lite om någon runt Uppsala-trakten som skulle vara intresserad av att gå ihop med en beställning från Pramworld? Så att vi delar på frakten, blir lite billigare då. Vill beställa Cocoon och pannier bags, men det lönar sig inte om jag beställer själv.
-
Vilken rem är det du menar och hur ska den sitta?norgesessan skrev 2008-08-02 17:01:30 följande:Min son väger 14.5 kg, och sitter bra i sätet...du har satt fast remmen runt styret? (ena sidan)
-
OkLokatt skrev 2008-08-02 20:40:07 följande:hon menar troligen säkerhetsremmen som sitter bak på syskonsitsen, den virar man ett varv runt handtaget när man har syskonsitsen där uppe. en säkerhets grej bara.
-
Ang spännremmen....ska den alltså sitta under syskonsitsen så att den blir rakare..eller har jag helt fattat fel??
-
En lite tråkig fråga att ställa nu men....på vintern när det är snö,låser ni framhjulet då?Eller funkar det i snö o slask ändå?
-
Tack....får testa lite senareLokatt skrev 2008-08-03 13:37:25 följande:när den sitter övers oxå ska tilläggas
-
Det finns en väska som heter "HANGBAG"el nåt liknande väl??Hur är utrymmet i den,är det väldigt lite plats eller??
Sen såg jag en ryggsäck som hörde till vagnen...nån som har/haft en sån som vet hur de funkar?Är de bra? -
Kan man sätta fast ryggsäcken på ett bra sätt med en bebis i bebisläget?Lokatt skrev 2008-08-03 23:53:01 följande:Jag har både hangbag och ryggsäcken Älskar min hangbag, den har jag i två färger Man får plats med förvånande mycket tycker jag. Stor plånbok, telefon, nycklar, sevetter och lite utrymme kvar. dessutom kan man nyttja utrymmena på sidan som är för flaskor, till annat oxå. Solkräm, sommarhatt, vantar, mössor, snuttefilt osv.Ryggsäcken är väll som en extra fiffig ryggsäck bara, många fack, flaskhållare på sidan osv.