• Thulo

Phil and Ted syskonvagn del 11

1 tu 3 skrev 2008-07-30 20:33:49 följande:

Fick svar från Fritidsportalen att UV-skyddet var försenat 2-3 v. valde att ta bort beställningen så går jag till Babyland istället. Visserligen 100 kr dyrare, men jag vill inte vänta.
    konstigt jag har beställt UV skydd från Fritidsportalen och till mig sa dom att det var några dagars leveranstid på dom inte sa dom 2-3 veckor till mig... blir lite sur det är ju nu det behövs.
    Finns det att köpa på fler ställen? Har långt till stan så helst på nätet och där man kan välja att betala på faktura? nån som vet?
  • Thulo

Tänkte höra om det är någon som har en namnskylt på sin vagn?
    Var sätter ni den då?

• Thulo
    morotsstavar skrev 2008-07-31 23:58:00 följande:
    Jag har namnskylt, jag har fäst den på sidan, finns en bild i mitt galleri, men jag vet inte om det framgår hur den sitter där.
    blir det inte svårt att fälla ihop vagnen?

finns det någon fotsack som passar ?
  • Thulo

Jag beställde en Hangbag från Fritidsportalen för ett tag sen. Idag ringde Schenker (tror jag dom hette) och sa att dom hade ett paket åt mig. Kan det vara så att det är Hangbagen ? :-S kör dom verkligen hem den till mig trodde den skulle komma i brevlådan.

Sen undrar jag ni som sytt baksidor och fotsackar vad har ni använt för "tyg"? Jag är urdålig på att sy. Men blir ju kallt i vinter utan en fotsack. Har ett lammskinn i som sonen sitter på.

• Thulo
    norgesessan skrev 2008-08-11 19:48:33 följande:
    Baksidan ska jag använda bara tyg till...två lager kanske..sen ska jag fästa i sånna plastpluppar så det blir sopm plastskyddet...en helt ren kopia..
    Har inget plastskydd. Jag bytte vagn med en tjej och hon hittade inte det.
  • Thulo
    norgesessan skrev 2008-08-11 20:15:33 följande:
    ok....har du ingen du kan låna av, för att se hur det ser ut?
    nix känner ingen med en sån vagn
    fast jag har ju baksidan som följde med uv skyddet? det kanske går?
  • Thulo
    Lokatt skrev 2008-08-11 20:21:39 följande:
    det är exakt samma

men vad blir bäst att användaför "tyg" då?
  • Thulo
    Lokatt skrev 2008-08-11 20:50:35 följande:
    det beror på vad du ska ha för användnings område på den...
    så det inte blåser in på honom när han sover i nerfällt läge
  • Thulo
    morotsstavar skrev 2008-08-11 21:10:15 följande:
    Ja, det är den. Jag blev också alldeles chockad, köra ut ett sånt litet paket, men men
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11