Phil and Ted syskonvagn del 11
hej undrar om det finns ett annat skydd till p&t sp där bak när den är i liggläge, alternativ till plast skynket tex...
hej undrar om det finns ett annat skydd till p&t sp där bak när den är i liggläge, alternativ till plast skynket tex...
en annan fråga du vet titt hålet i suffletten på p&t sp är bara ett hål under 2locket" ska det vara så? hade n Uj förut och deras titthål hade plast på...??
ska bara säga att de där öglorna på sidorna har gått sönder som man fäster bakstycket i... ngn annan som råkat ut för det... ?
alltså är det bara modellen sp som har ett hål i suffletten? knepigt värre undrar vad som är finessen med det egentligen? lustigt att man tar bort ngt funktionellt istället för att bygga på funktionerna?
hej
köpte en phil and teds i våras... måste erkänna att det inte blev ngn riktig förtjusning... den är suuuuper bra när man har två barn och måste åka komunalt eller ta sig runt på stan
men... det var inget för min minsting hon har gallskrikigt varje gång jag lagt henne i syskon sitsen.. och ligga ner och inte se mamma det var ingen hit. skanar det där bakstycket i tyg som sitter fast som på min gamla UJ. öglorna man fäster bakstycket i gick sönder direkt...
det blir en ny singel vagn till lillan med vändbart handtag... nu
är jag den enda som upplevt att den lilla inte trivts att sitta framåt vänd med ingen utsikt alls? den är fiffig men den funkade tyvärr inte så bra som jag trott men så kan det vara...
MVH/sissi
Ni kanske kan ge mig lite tips på hur man kan göra för att "pimpa" upp funktionerna? tex bakstycket etc ¨