Phil and Ted syskonvagn del 11
näe jag vill också veta
står och velar mellan en sport och en classic
näe jag vill också veta
står och velar mellan en sport och en classic
vad är det som är så fel mes sportens broms?
funkar den inte alls eller måste man ner på knä och dra upp den eller vad är det som är så dåligt med att den är trög?
vad är en shop´ndrop väska?
och detta med beställning via England - det är väl inte så dyrt? med frakt hamnar man väl på ett riktigt bra pris eller stämmer inte det längre?
jag sålde vår E3 för 5.700 för nåt år sen
då var det med cocoon, åkpåse, lammskinn, pannierbags, extra däck + en helt ny klädsel + ett nytt handtag.
lillsyrrAnn - jag har en 4 åring och en 2½ åring som både säkerligen kommer att få turas om att åka i vagnen. Så även om barn går själva så blir de ibland trötta om man är på platser med mycket som händer, eller att de bara vill sätta sig och ta igen sig lite.
satsa på att storasyrran kommer att fortsätta att åka vagn framöver också.
ja - och första tiden med bebis sittande ville jag ha bebisen i syskonsätet bakom - bättre koll på hur bebisen mår och inte så mycket intryck för liten.
sen är syskonsitsen ovärderlig även om man har bara ett barn sittande fram. med den på bak kan man gå och storhandla och få i massor av saker i vagnen
vi hade också bara tullsas regnskydd - tyckte p&t´s tog så mycket plats och min stora tjej vägrade sitta bakom plasten.
när började tillverkningen i billigare land?
(har ev en begagnad på gång men vill inte köpa begagnat om det är mkt fel på dem - eftersom garantin inte gäller då)
och hur handlar man från peppermint? Verkar som att de inte skickar vagnar till nåt annat land än inom GB.
hur vet man om det är en V1 eller V2 sport?
och vilken vill man helst ha?
Ska som sagt var köpa mig en beggad sport nu om nån timme - och den är köpt ny förra sommaren.
Hoppas verkligen att jag gör en ok affär nu.....
nu har jag köpt en beggad Sport V1
använd 6 månader med cocoon, åkpåse, skötväska och regnskydd för 4300:-
är det ett ok köp?