• junk

Phil and Ted syskonvagn del 11

Halloj,

Kan man köpa bumper bar till en sport 07a separat???

• junk

Någon som vet? köpte den begagnad och den saknar bumperbar samt det där plaststycket man kan sätta fast bak med kardborrband. Nått man kan beställa som reservdelar? sambon hämtade den så han visste inte vad han skulle kolla efter.

• junk

Tips för andra som är på jakt efter reservdelar: www.practicalpushchairs.co.uk/

Har googlat efter vilken ståbräda som passar PTn men inte blivit nå klokare av det. Någon här som vet? OCH fungerar ståbrädan när sitsen är i fullt liggläge (samt vart håller det stora barnet då i sig)??

• junk

Vad tycker ni om spännannordningen för huvudsittsen? Alltså de där spännena i ryggen som man måste spänna för att få sittsen upprätt? Jag blir GALEN på dem. När min tvååring sitter i och vill sitta upp (efter en vilostund) så måste jag ta ur henne då jag inte får fast dem annars. Ja får knappt ihop spännena när hon är ur vagnen. Gud vilket meck! Blir ju genomblöt varje gång. Någon som sytt dit nya band med förlängningsbart band? Har funderat på att göra det nämligen..

• junk

Norgesessan- Aha ska testa det! En riktigt puckad spännannordning hur som helst. Sådant där har man väl inte ork med + att suffletten är ett jäkla pill med knappar och bågen som åker ur "sin plats". Samt att "titthålet" är så långt bak på sufletten att man inte ser ungen när hon sitter upp.

Där tänkte de inte till, Phil & Ted.

• junk

Vi har suttit och luskat på hur vi kan fixa steglöst ryggläge och kommit på att om vi hittar ett exakt likadant par spännen som de där bak och syr fast en rem som går att dra åt (likt ett flygplansbälte) så kan man sätt den nya "hanen" i den gamla honan och den nya "honan" i den gamla hanen.. Och vips så har man en steglöst rygg :) Hoppas man lyckas hitta rätt storlek som passar bara..

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11