• zera

Phil and Ted syskonvagn del 11

MinaMirakel skrev 2008-08-05 15:05:01 följande:
    Finns det några fler ställen att beställa från än de i TS??Har en lista med saker att betsälla men alla finns ju inte på alla ställen...vill ju beställa allt från ett och samma ställe!
    [/citat]

Vad är det du ska beställa, De flesta p&t tillbehören finns ju på dom flesta ställena även om dom inte finns på sidan.
    MinaMirakel skrev 2008-08-05 15:05:55 följande:
    [citat]
    Jo..måste fråga också om nån har Buggy Snuggle??Är det bra....funderar på såna istället för dynor,är det dumt??
    Jag har en buggysnuggle och jag älskar den på hösten å våren. ja även viter så klart. Nu har jag den inte i eftersom sonen helt enkelt tycker att det är skönare att sitta utan den när det är så varmt
  • zera
    MinaMirakel skrev 2008-08-05 15:21:51 följande:
    Går den att ha som dyna...alltså inte stoppa ner benen i,tyckte jag såg det på en bild??!!
    Jag kan gå och titta, har inte haft den framme nu på ett tag =) Kan ta en bild oxå.
  • zera
    MinaMirakel skrev 2008-08-05 15:21:51 följande:
    Går den att ha som dyna...alltså inte stoppa ner benen i,tyckte jag såg det på en bild??!!
    Ja man kan ta av "framdelen" helt och hållet om man inte vill ha som en "påse"
    Tog bild på hur det ser ut utan framdelen. Ligger i mitt galleri. Jag skulle nog inte ha den som dyna ändå eftersom den blir ganska så "slapp" och halkig och så är känns den ju lite stor utan framdelen =)
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11