Inlägg från: Zzzoffan |Visa alla inlägg
  • Zzzoffan

Phil and Ted syskonvagn del 11

Är det fler som tycker att syskonsätet lutar en aning för mycket nedåt? Har syskonsätet fram än så länge å min stora kille väger 15 kg... blir nästan som en ruschkana ner.. ser inte så skönt ut men han verkar inte bry sej... FLER?? Eller är det mitt syskonsäte som är felgjort?

Snälla svara så ja slipper maila Pw en gång till i onödan

♥Alvin♥
  • Zzzoffan

Nu har vi köpt en spännrem... Köpte en röd från k-rauta.. passar perfekt till min röda fina vagn.. Å jäklarns vilken skillnad Konstigt att P&T inte har en rem som ingår...

♥Alvin♥
  • Zzzoffan
    Kreativ skrev 2008-08-08 12:21:58 följande:
    missy cat - men om man knäpper upp tryckknapparna på syskonsitsen så kan längre barn utnyttja viloläget, det var ju vad PT svarade i mail när jag klagade på att sitsen var mindre på denna version.Jag fick svar från Pramworld att UV/myggnäten kommer i oktober. *suck*
    Vilka tryckknappar??
    ♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan

När min son sitter i syskonsätet så åker ryggen på sätet bakom själva bågen, trots att vi inte har viloläget nere. Irriterande för han får ju stången i huvet!! Han är 87 cm lång å väger nästan 15 kg. Är det fler som har samma problem??? Jag tycker ryggen på sätet är nåra cm för kort.. Hade det bara vart nån cm längre så hade det inte åkt bakom...

Sen har ja sett att sömmen på syskonsitsen har gått upp nere vid nättyget/reflexen... Svårt att fota men jag har bara hunnit använda vagnen max 10 ggr.. å av princip så tycker ja att det borde hålla för det.. Tänker maila Pw om ett nytt tyg!

• Zzzoffan
    Zzzoffan skrev 2008-08-09 14:07:05 följande:
    När min son sitter i syskonsätet så åker ryggen på sätet bakom själva bågen, trots att vi inte har viloläget nere. Irriterande för han får ju stången i huvet!! Han är 87 cm lång å väger nästan 15 kg. Är det fler som har samma problem??? Jag tycker ryggen på sätet är nåra cm för kort.. Hade det bara vart nån cm längre så hade det inte åkt bakom...
    Är det nån som löst detta med en längre dyna kanske? Å vem kan man isf beställa från.. Hört om "dittendatten".. Finns det fler?? Kan inte sy själv!
    ♥Alvin♥
  • Zzzoffan
    norgesessan skrev 2008-08-09 14:09:17 följande:
    zzzzoffan, vilken har du? min son är lite längre, 94, han sitter bra i den, men kan inte använda viloläget.JA, stå på dig om nytt tyg...
    Har v2.. min son kan inte heller använda viloläget... därför blir man extra sur när ryggen åker bakom bågen i upprätt läge oxå!
    ♥Alvin♥
  • Zzzoffan
    norgesessan skrev 2008-08-09 14:14:11 följande:
    Jag har satt på bygelskyddet från en av våra vanliga vagnar på stången...En sittdyna hadde inte hjulpit honom, för stången hadde endå kommit i vägen vid viloläge.Du har knapparna intryckta?
    Fast vi använder inte viloläget!.. Den åker bakom ändå.. själva ryggen på sätet kröker liksom sej å åker bakom...
    ♥Alvin♥
  • Zzzoffan
    norgesessan skrev 2008-08-09 14:14:11 följande:
    Jag har satt på bygelskyddet från en av våra vanliga vagnar på stången...En sittdyna hadde inte hjulpit honom, för stången hadde endå kommit i vägen vid viloläge.Du har knapparna intryckta?
    Vilka knappar?
    ♥Alvin♥
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11