Inlägg från: soffiplopp |Visa alla inlägg
  • soffiplopp

Phil and Ted syskonvagn del 11

hejsan hoppsan! har nu haft min P&T i ca 1 ½månad, och från början tyckte jag att det ena bakhjulet vobblade lite men det försvann nästan helt när jag pumpade däcket! iaf, nu har jag fått en världs punktering på samma däck utan att köra våldslöst/på vassa stenar/glas. kan man ringa/maila pramworld och få ett nytt eller har jag några nyvagnsgarantier därifrån???

• soffiplopp

har sett den sandfärgade på babyproffsen i göteborg/backaplan!!! så den finns/fanns...

• soffiplopp

Glad o Lycklig skrev 2008-10-11 09:58:13 följande:

nja...har lagt in nya bilder med lite förtydliggande, gå in o kolla igen...
    hahaha...e de så den ska hänga..hehe har alltid hängt den så den lutar...hihi! tacka vet jag denna tråden å alla underbara klarsynta männikor i den som kan rädda ens vardag!!!! kram på er alla!!!
  • soffiplopp
    Skogshallon skrev 2008-10-13 13:03:11 följande:
    Är det bara jag som tycker vagnen är lite svår att fälla ihop? Skulle tagit med den i bilen förut men den åkte ner i källarn rätt snabbt igen... Har visserligen inte haft den så länge så det är väl därför, men jag snurrar på de där svarta flärparna och sen trycker jag in knappen, då ska den väl fällas ihop?? Eller??
    på min trycker man in dom svarta dirket efter att man vridit bara så fällt ryggdelen först och sen tar mna tag i stången under och då fälls resten ihop! förstår du min flumklaring?
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11