Inlägg från: aktuelle |Visa alla inlägg
  • aktuelle

Phil and Ted syskonvagn del 11

denhiu bor i australien så klockan var väl 11.40 om jag inte räknar galet :)

Caeruleus skrev 2008-08-13 08:15:25 följande:
    Gog morgon! Jösses Denghui du är uppe med tuppen. Har du en liten morgonpigg en därhemma?Är det några här som bor i Stockholm och känner för en fika?Prata lite vagn, barn och annat roligt. Jag skulle nämligen gärna vilja prova en Phil&ted på riktigt och inte bara 2 varv i butiken. Har en Bugaboo Bee om någon vill testa.
  • aktuelle

var det OTHs dynor som passade i spn?

• aktuelle

jo, min är lite bökig att få lös syskonsitsen när den är fram, men det är sääällan jag behöver bygga om den när jag är ute och flänger med barnen :) haft den från att dottern var 10 mån och jag väntade sonen och har aldrig direkt känt att jag behövt någon mer vagn, aldrig i livet :) när man bygger om kan det vara bra att ha tex en sele eller en sjal med sig så kan man bygga om vagnen utan att riskera att det blir kaos :)

Caeruleus skrev 2008-08-13 08:32:43 följande:
    aktuelle skrev 2008-08-13 08:25:06 följande:
    Aha det förklarar ju saken. Var på stan i går och var lite fräck och frågade en fritt främmande mamma om vad hon tyckte om sin Sport . Hon tyckte den var lite bökig att bygga om hela tiden. Faktiskt så pass mycket att hon köpt en vanlig bred vagn till de första 8 månaderna. Vad tycker ni?
  • aktuelle

någon som har en bild?
    Missy Cat skrev 2008-08-13 08:33:22 följande:

Ja men inte helt och hållet.Den är lite kortare och lite bredare.
    [/citat]
    fillie skrev 2008-08-13 08:29:35 följande:
    [citat]
    ja, kanonbra!
  • aktuelle

jag tror min är trög fram för att jag inte fått in snitsen också, bak går det på ett kick men det är för att man tar lös och sätter fast den varje gång man ska i och ur bilen..

viloläget, mja.. vet inte hur jag skulle beskriva det.. typ samma som lutningen i brio race skulle jag tro..

Caeruleus skrev 2008-08-13 08:42:03 följande:
    Synd att det verkar lite bökigt men frågan är ju hur ofta man gör det. Funderade en stund på Viben som har knappar för enkel av och påtagning men sen såg jag ett Youtube-klipp där hela knappen gått sönder...inte roligt.Hur lågt är viloläget egentligen?
  • aktuelle

på syskonsitsen är det inte mer än 45 grader.

Caeruleus skrev 2008-08-13 08:50:41 följande:
    Oj har ingen aning om Brio race. Är det mer än 45 graders lutning?
  • aktuelle

skulle tro att det är lite mindre lutning än 45..

• aktuelle

jag har en sport. tycker lutningen är alldeles nog. om man vill ha mer så kan bebisen ju ligga i liggläget och syskonet sitta fram istället.

Caeruleus skrev 2008-08-13 08:57:41 följande:
    Tråkigt för det är väl där den lilla skall vara? Är det Sport eller E3 du har? Har nämligen hört att E3an har mindre lut än sporten.
  • aktuelle

jag får göra det. finns bara enfärgade va?

fillie skrev 2008-08-13 08:59:47 följande:
    nej ingen bild men den sitter jättebra, att den är lite (inte mkt) bredare gjorde det bara mysigare för min lille...att den är lite längre gör absolut inget...ta med vagnen till ngn affär och prova...
  • aktuelle

jag har dock aldrig haft det problemet så jag vet inte :) sonen vill inte luta bakåt för mycket, han försöker bara sätta sig upp då :P sen sover han i viloläget också, det har han gjort sedan han var ca 4 mån..

Caeruleus skrev 2008-08-13 09:00:48 följande:
    Absolut...men då måste man ju bygga om
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11