Phil and Ted syskonvagn del 11
denhiu bor i australien så klockan var väl 11.40 om jag inte räknar galet :)
denhiu bor i australien så klockan var väl 11.40 om jag inte räknar galet :)
var det OTHs dynor som passade i spn?
jo, min är lite bökig att få lös syskonsitsen när den är fram, men det är sääällan jag behöver bygga om den när jag är ute och flänger med barnen :) haft den från att dottern var 10 mån och jag väntade sonen och har aldrig direkt känt att jag behövt någon mer vagn, aldrig i livet :) när man bygger om kan det vara bra att ha tex en sele eller en sjal med sig så kan man bygga om vagnen utan att riskera att det blir kaos :)
någon som har en bild?
Missy Cat skrev 2008-08-13 08:33:22 följande:
jag tror min är trög fram för att jag inte fått in snitsen också, bak går det på ett kick men det är för att man tar lös och sätter fast den varje gång man ska i och ur bilen..
viloläget, mja.. vet inte hur jag skulle beskriva det.. typ samma som lutningen i brio race skulle jag tro..
på syskonsitsen är det inte mer än 45 grader.
skulle tro att det är lite mindre lutning än 45..
jag har en sport. tycker lutningen är alldeles nog. om man vill ha mer så kan bebisen ju ligga i liggläget och syskonet sitta fram istället.
jag får göra det. finns bara enfärgade va?
jag har dock aldrig haft det problemet så jag vet inte :) sonen vill inte luta bakåt för mycket, han försöker bara sätta sig upp då :P sen sover han i viloläget också, det har han gjort sedan han var ca 4 mån..