Inlägg från: envis som få |Visa alla inlägg
  • envis som få

Phil and Ted syskonvagn del 11

Missy Cat skrev 2008-08-05 22:07:47 följande:
    Liten rättningP&T's lift är 60 cm lång inte 58 som det skrivs i tråden.
    Oj de va inte långt! Man ska ju kunna ha den i sex månader?
    Nån som har måtten på den? Tänkte om det kanske går att köpa en längre lift?
    Eller finns det inget extra utrymme för det på längden?
  • envis som få

Är det några långa P&T ägare här?
    Det enda som gör mej lite skeprisk mot vagnen är hur den är att köra för någon som är nästan 180 cm... Nån som testat det?

♥ Mamma till lilla bus född dec 07 & bönan i magen BF 30/3-09
  • envis som få
    NovJenny skrev 2008-08-16 13:44:31 följande:
    Min sambo är öve 180 och han kör den bra.Jag tror inte det har med längden att göra, utan mer hur man går. jag är 173 och tycker det går bra...
    Ok då borde det inte vara några problem för mej som går med korta steg för att va lång
  • envis som få

Jo jag ska kolla om det finns en på Barnenshus, har hört rykten om det.
    Men är inte säker och vi bor i en så liten stad att det bara finns två barnvagnsförsäljare och den andra har inga p&t.

En fråga till; finns det andra skötväskor som passar bra till p&t än deras egna.
    Jag tycker dom verkar så fula :-S men skulle kunna leva med dom om dom är praktiska...
    hur är det finns det en massa bra fack i dom eller hur ser odm ut invändigt.
    Det står ju inget om dom på sidorna där man kan beställa p&t.

• envis som få
    Lokatt skrev 2008-08-16 18:34:26 följande:
    envis som få skrev 2008-08-16 18:25:31 följande: det är ju inte som en skötväska riktigt, utan snarare istället för varukorg, eftyersom man inte utnyttjar den till grejer när man har liggande barn eller syskon med fötterna där. Så dom är välldigt praktiska att ha.Enligt mig är det bästa att ha en pannierbag på ena sidan och en vanlig skötväska på andra
    Aha. Det är alltså bara ett enda stort fack i dom.
    Misstänkte nästan det.
    Finns det nån som provat att "klä om" dom?
    Har nämligen bara sett dom i grått och det tycker jag verkar så trist.
  • envis som få
    norgesessan skrev 2008-08-16 18:31:30 följande:
    JAg har en axelväska med ett spänne på, så så länge det är ett spänne på nån sida är det jättelätt att fästa den på sidan, titta i mitt galleri..
    Ok tack jag ska kika. Jag har en EJ lyx skötväska idag som har "klor" men dom är inte så stora men det kanske går att fästa med?
  • envis som få
    norgesessan skrev 2008-08-16 19:11:18 följande:
    är klorna ett fäste mellan väskan och axelbanden? är dom lätta att öppna?
    Ja man sätter axelbandet i dom...
    Dom är halvtröga men går absolut att öppna. Det är som ringar som man kan öppna med klor i så dom går inte att öppna helt utan halvvägs.
  • envis som få

Nu ska jag oxå snart bli ägare till en P&T.
    Vi beställde den igår: en svart/röd vibe.
    Nån som har den här?
    Det jag är lite fundersam över är ju att alla verkar ha extra sittdynor till sina vagnar, men behövs det till viben? Det sitter ju iaf som det ser ut ganska tjocka dynor i den.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨ ¨*:?. ♥ Mamma till lill prinsen född dec 2007 & Lillis BF 30/3 2009 ♥ .?:*¨¨*:?.&
  • envis som få
    Maddeliix skrev 2008-09-12 23:28:15 följande:
    jag vill ha en snygg, skön och rätt hyfsat pris åkpåse ;)..Förslag?Missy Cat skrev 2008-09-12 23:26:36 följande:
    Jag beställde p&ts egna åkpåse till vagnen på fritidsportalen.se tror jag det var.
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨ ¨*:?. ♥ Mamma till lill prinsen född dec 2007 & Lillis BF 30/3 2009 ♥ .?:*¨¨*:?.&
  • envis som få
    Rastafairy skrev 2008-09-13 19:52:53 följande:
    ok får hålla ögonen öppna då. har skrivt på en för 4000 men undrar omde skulel gå o få ner ännu billigare. Vill ha en som är andvänd ett tag de spelar mig ingen roll. Vill spara så mkt pengar jag kan är ej så tjollig med hur vagnen ser ut. Bara den är hel såklart.
    du kan ju även hålla ett öga på tradera... dom har haft ibland.
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11