Inlägg från: C r e d o |Visa alla inlägg
  • C r e d o

Phil and Ted syskonvagn del 11

Kreativ skrev 2008-09-23 21:28:13 följande:
    Måste få skriva en sak. Många frågar ju om man slår i benen när syskonvagnen är bak. Nej svarar nästan alla, väldigt få som säger att så sker. Bra odds... Nu har vi börjat använda det läget, o givetvis tillhör jag de få som slår i! Jag slår fasen i hela tiden!! Kan verkligen inte gå bekvämt alls!! Är jättebesviken. Observera att detta gäller när syskonsitsen är i viloläge... (ryggplattan är för kort så jag kan bara ha den så). Har dragit upp dragkedjorna lite så det blev bättre men inte bra. Styret behöver vara en dm längre om jag ska kunna gå normalt med sitsen i detta läge Så jäkla irriterande....
    Jag är normallång, 169 cm, och jag slår alltid i när jag går, får alltid ont i ryggen efter ett tag eftersom jag går med armarna framåtsträckta för att liksom nå handtaget utan att sparka i... Skrev en gång för länge sen i tråden att jag inte gillar Sporten/E3an som promenadvagn, möjligtvis som "cityvagn", och det står jag för fortfarande. Skulle ALDRIG välja en P&T om jag väntade nummer två, då hade jag en Babytravel som jag var sjukt nöjd med. Tycker P&T passar för de som väntar trean eller fyran, då man ändå inte kan ut och ränna med vagn hela tiden. Bökigt att få i och ur barnen, oombonad osv.
    * Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11