Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Phil and Ted syskonvagn del 11

morotsstavar skrev 2008-08-17 20:34:54 följande:
    Jag har inte haft min så himla länge, men jag älskar hangbagen jag köpte till, i den får jag plats med allt det viktigaste om man ska ut en sväng, nycklar, plånbok, hundbajspåsar, tvättlappar och blöjor (de två sistnämnda rullar jag ihop och stoppar i facken för flaskor). Sen är det perfekt att jag kan sätta den runt midjan när vi ska gå in någonstans, då inget av mina barn går har man ju händerna fulla ändå. Vet dock att andra i tråden ej varit nöjda med sina, så det är en smaksak.
    Jag älskar oxå min hangbag!!

Och pannierbags hör ju till vagnen tycker jag.
  • Lokatt
    Caeruleus skrev 2008-08-17 22:34:04 följande:
    Svart eller grå...är det inte samma vi pratar om? Jag har ju redan en svart Bee så jag vill helst ha någon annan färg. Och nu har jag ju gått och suktat in mig på sand-färgad så alla andra färger känns "fel"
    svart och grå är inte samma, svart är svart och grå och grå är grå och svart
    Alltså, den svarta är mest svart men har grå partier, den grå har samma partier i svart istället.
    Sport och e3 är inte enfärgade, utan har ju svarta eller grå partier oxå beroende på färgen.
  • Lokatt
    Caeruleus skrev 2008-08-17 23:20:01 följande:
    Jag fick läsa ditt inlägg 2 gånger innan jag fick till det . Tror nog det är gråa som jag sett.

Jag har fått för mig att dom grå är vanligast...
  • Lokatt
    norgesessan skrev 2008-08-18 10:56:24 följande:
    det är ju bara én gummibit, så jag förstår inte hur den kan vara bättre på en ny sits..
    tror dom har gjort om flärparna helt på nya klädseln. Därav bättre Reklamera så har du ju två klädslar sen, kan du spara ena och byta om den andra blir sliten
  • Lokatt
    Mela78 skrev 2008-08-18 21:03:09 följande:
    Hejsan!Vi kommer snart ha behov av syskonvagn, och letar nu efter något som skulle kunna passa. Gillar P&T och var på Babyland idag och provade med sonen som är drygt året gammal. Upptäckte ett stort problem, nämligen att när han satt i syskonsitsen i viloläget (vilket han ju kommer att göra i början om vi köper vagnen) så låg hans huvud mot metallbågen! Så oskönt för honom, och om det är så nu, hur kommer det inte va om ett halvår-år? När han blivit någon cm längre kommer hans huvud att slå emot även i sittläget! Sonen är inte speciellt lång heller, utan ligger strax under medelkurvan för sin ålder.Har ni upplevt liknande/hur har ni löst problemet?
    Tyvärr så är viloläget på syskonsitsen på sp v2 endast till för bebisen när bebisen börjar använda den. Större syskon får inte plats under ramen.
  • Lokatt
    Mela78 skrev 2008-08-19 09:22:05 följande:
    Lokatt:Tack för svaret. Det är ju lite synd, men en snart två år gammal kanske inte behöver viloläget?
    nej, jag tycker det går jätte bra utan till en så gammal
  • Lokatt
    Kreativ skrev 2008-08-19 10:23:17 följande:
    Jag har fått hem min hangbag nu, men... ska den bara hänga på styret, inte sättas fast---? Isf kunde man ju lika gärna köpt enbillig midjecäska eller nåt? Förklara gärna hur jag sätter dit den.. Insåg oxå i helgen att singelregnskyddet bara funkar om man inte har lliggläge... skit.
    man spänner fast den ordentligt, snarare än att hänga den. så sitter den riktigt bra sen.
  • Lokatt
    Asereht skrev 2008-08-19 11:37:54 följande:
    Lägg ut på Tradera, alltid någon som köper. Och så köper du en skip*hop saddlebag fårn USA istället. Lovar att du kommer att gilla den bättre! ;-9
    haha, på den punkten är vu oense
  • Lokatt

sp v1 har kortare handtag än sp v2 har jag för mig.
    Och sen är det nog även en fråga om gångstil

• Lokatt
    AnetteGunnarsson skrev 2008-08-20 09:18:27 följande:
    Vad heter hon som har bilder på vagnen med easyrider ståbrädan på??????
    cirkuspuman
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11