Phil and Ted syskonvagn del 11
är klorna ett fäste mellan väskan och axelbanden? är dom lätta att öppna?
är klorna ett fäste mellan väskan och axelbanden? är dom lätta att öppna?
Syns det på bilden hur jag har satt min? Nu har jag sporten...antningen har jag bumperbaren på, eller syskonsitsen...jag lossnar axelremmen, och för den under fästet vi syskonsitsen/baren, och upp och runt handtaget, och in i spännet igen...remmen är spänt ungefär så mycket som när man bär den....
sen beror det ju på hur stor den är, det kan du ju jamföra med min bild..
JAg hadde en 3 åring bak, han väger 14 kg tror jag..
Det gick att han satt där själv också, bara man hadde kolla på vagnen..då var tipprisken ungefär som när briovagnen var framåtvänd med skötväska, och en storebror som står på ståbräda och tynger ner vagnen...så tippade gjorde den lätt om man inte hadde hållit i den...
Och instämmer i det över, 15 kg bak..
jag brukar nog lägga den på sidan...med hjulen utåt, har en stor bil...
har inte hunnit använda den i lera och sånt ennu...
ett skärp löser den saken! min 3 åring kunde ligga och sova med en 5.5 åring över sig efter jag spänte fast ett vuxenskärp under, titta i mitt galleri.
Har INGA original tillbehör, har inte haft den så länge, men sittdyna är bra, och ett bakstycke kommer att bli bra bara jag får sytt ett..när sonen sover så skiner solen rakt in om man inte backar och liknande..fick hänga för en tröja...
Axelväskan eftersom den är så lätt att fästa, för den har ett spänne.
tror inte det, men den finns inte på hemsidan mer...tycker det är trevligt att inte alla har samma vagn när man är ute och går..Jag ser oftast svarta, sen blå och röd..har sätt den kamuflageblåa en gång...Min har jag nog inte sätt förut..möjligen en gång..
Här har vi sänkbara bussar, så det går utan problem...hadde inte båda barnen i vagnen dock...sen var vi fler (åkte öresundståg med), så när det behövde lyftas (malmö c) så lyfte sambon....