Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Phil and Ted syskonvagn del 11

Glad o Lycklig skrev 2008-08-20 13:20:59 följande:

Så jättelätta att få av me en bebis i famn vet ja inte om ja kan säga att det är. Funderar på att köpa en "riktig" skötväska o använda 1 pannier till att lägga regnskydd och myggnät i.
    Dom är ju inte till för att tas av och på som en vanlig skötväska. de är ju mer som ett komplimet till varukorgen. Något som är jätte smart är att läga en tyg pås/väska innuti med alla grejer man behöver ha ur, då lyfter man bara ur den och låter pannieren sitta där den sitter.
  • Lokatt
    SandyL skrev 2008-08-20 19:05:43 följande:
    hur funkar det med lastutrymme när man har P&T???? en skötväska räcker ju knappt till 2 barn?!(skriver igen, nån kanske svarar )
    man sätter på en väska på varje sida, förslagsvis P&T`s egna pannierbags som rymmer massor!
  • Lokatt
    Bejbi78 skrev 2008-08-20 21:15:19 följande:
    Wohoo! Idag kom min fina P&T Sport Dock så har vi kliat oss i skallen hela kvällen både gubben och jag, för vi fattar inte var de häringa halvkrokiga stålpinnarna i sufletten ska sitta?! *rodnar*Hjälp, någon?
    menar du dom som ska sitta längt ner på kanten där fram kanske?
  • Lokatt

Glad o Lycklig skrev 2008-08-20 22:06:25 följande:

Eller hur??Men du, kom ju på att det är ju perfekt att ha om man ska gå o handla inte allt för tunga saker 
    går tom. att handla tunga saker där i. Jag har alltid en pannierbag på och använder istället för varukorgen (där jag har några småsaker och regnskydd i shop and dropväskan)
    Det har hänt att jag handlat full matkasse innehållande bla. två mjölk och annat tungt.
  • Lokatt

Glad o Lycklig skrev 2008-08-20 22:11:46 följande:

Där fram???  *kliar mig i huvudet*Har ja missat nåt, ja ahr aldrig satt nåt där fram, men däremot en stålpinne (böjd typ) baktill på suffletten
    sp har tre bågar, en fram en bak och en i mitten. kolla tex. k kavats bild i galleriet, där syns det
  • Lokatt

Glad o Lycklig skrev 2008-08-20 22:20:04 följande:

asså kalla mig lite smått korkad, men visst prtar vi om suffletten???Kan nog hitta 2, den längst bak och den nääästan längst fram, men sen vet i hundan...
    japp, suffletten allra allra längst fram, längst ner på kanten
  • Lokatt

Glad o Lycklig skrev 2008-08-20 22:20:04 följande:

asså kalla mig lite smått korkad, men visst prtar vi om suffletten???Kan nog hitta 2, den längst bak och den nääästan längst fram, men sen vet i hundan...
    haha, nu har jag laggt upp en bild i mitt galleri med sååå fina pilar så du kan se
  • Lokatt
    Kreativ skrev 2008-08-20 22:28:16 följande:
    lokatt - gudars himmel vilken snyggt tyg jag såg i ditt galleri!!!! Brunt med rosa grenar på.
    tack, visst är det fint?! Köpte idag, vet ej vad jag ska sy än bara haha. Blir inget tillbehör till p&t dock, för det skär sig lite med min röda
  • Lokatt

Glad o Lycklig skrev 2008-08-20 22:32:17 följande:

Det behövdes Men asså, ja har ingen båge längst fram...När suffletten är uppfälld och jag har tryckt fast tryckknapparna så är det fortfarande lite sladdrig (fattar ru?)  Har det missats nånting eller har vi typ olika moddeler eller nåt??  
    vi har två olika modeller, men den jag ritade på är en sport, som väll du har?
    Hur menar du nu, med knapparna? dom ska inte kunna vara knäppta när suffletten är uppfälld.
    Låter som att antingen har du missat nåt med suffletten, eller så är det fel på den??!

Ni andra med sport, hur var det för er att sätta på suffletten, var främsta bågpinnen lös eller hur gjorde ni?
    På min e3 satt främsta pinnen redan i.
  • Lokatt
    Kreativ skrev 2008-08-20 22:35:55 följande:
    lokatt - undrar om det skulle göra sig till min gröna PT eller om det skär sig.... vill också ha, blev ju kär! o jag behöver dynor... *kliar i fingrarna* Vart köpte du det? det andra med turkor var också skitsnyggt!
    köpte det i en avsides butik här i värmland, så jag tror inte det finns på nätet. Jag köpte även ett grönt fint det jag sytt mei taien av i mitt galleri
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11