Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Phil and Ted syskonvagn del 11

Liten måne skrev 2008-09-08 12:06:18 följande:

fast jag behöver egentligen inte vagnen förens i april ;) Så det är ju inte direkt någon panik..och fram för inte allt när dom säger att dom kommer forsätta skicka till sverige. Hoppas bara att dom håller det.Fast nu har jag hunnit glömma vad som skiljde dashen från sporten ¤kort minn¤
    men köper du vagnen tidigare så gör det ju inte så mycket heller eftersom du kan ha den som singelvagn?

skillnader står i ts Dashen har bla plast fotstöd, handbroms genom att vinkla handtaget och annan fällning på huvudsitsen, remmar.
  • Lokatt

E L I skrev 2008-09-10 11:21:36 följande:

Verkar vara mycket fel på vagnarna Trist. Jag som trodde jag beställde en kvalitetsvagn...undrar hur det kommer sig att det blivit så mkt fel på demHar någon av er fått betala för frakt eller grejer när ni klagat eller går allt på garantin?
    Ofta blir det ju så här i tråden att de som har problem behöver få hjälp och skriver här då.
    Inte så många som skriver bara för att berätta att vagnen funkar och allt är bra
    Men visst har det skett en viss ökning sen grundarna av p&t sålde och nu tillverkar vagnarna nån annanstans (billigare land)
  • Lokatt
    kristinah skrev 2008-09-10 14:27:23 följande:
    när började tillverkningen i billigare land?(har ev en begagnad på gång men vill inte köpa begagnat om det är mkt fel på dem - eftersom garantin inte gäller då)och hur handlar man från peppermint? Verkar som att de inte skickar vagnar till nåt annat land än inom GB.
    jag minns tyvärr inte när tillverkningen flyttades.
    och som sagt så tror jag inte alls att alla har problem, det blir ju välldigt koncentrerat här i tråden, eftersom det är här man skriver för att fråga om hjälp med problem och liknande.
  • Lokatt

Missy Cat skrev 2008-09-10 15:42:49 följande:

www.babyattitude.se/ här finns den.
    finns ingenstans att fästa den eftersom p&t inte har en fotplatta med kant.
  • Lokatt
    Thulo skrev 2008-09-10 17:03:00 följande:
    sen räckte den inte riktigt upp man fick fästa den i bumperbaren men det blev för kortnere vid fotändan gick det ganska bra den satt fint där
    jaha, gick det att dra den om fotändan trots brist på kant? synd att det inte gick ändå
  • Lokatt
    daemz skrev 2008-09-10 18:13:52 följande:
    Hejsan!Är lite sugen på att skaffa en P&t då mina tjejor nästan aldrig sover i vegnen längre.Tänkte bara kolla vilka affärer som säljer den,vet ni några runt Borås,Gbg el Jkpg??Mvh Emelie
    billigare att beställa från england, då får du den dessutom fram till dörren
  • Lokatt
    Laisen80 skrev 2008-09-12 10:29:11 följande:
    Hej, har köpt en vagn begagnad, allt fanns förutom mjukliften.Någon som provat ha en lift av annat märke?Eller en hårdare variant?Finns inte att köpa i vår stad, vi har bara Barnens Hus!
    finns dom som köper liftar av andra märken, men då måste man oftast såga ioch fixa med bottenplattan. Babyproffsens tror jag går utan justeringar.
    Annars kan du ju köpa lift begagnat och få den postad.
    Tänk även efter om du verkligen har behovet av lift, det går bra att bädda utan om man vill det.
  • Lokatt
    Kreativ skrev 2008-09-12 12:24:40 följande:
    kommer ni in hos Lindadjo än? Vill ju se mönster till dyna o se om jag kan be nån sy... jag kommer inte in på hennes sida, det blir nåt knas.
    Hon har stängt sin sida för tillfället.
  • Lokatt
    Rastafairy skrev 2008-09-12 14:42:58 följande:
    Hejfinns det ni som testat en bred dubbelvagn o sedan övergått till phil and teds?Är den lättkörd o smidig tycker ni? Vad finns de för negativt med den?Funderar på o köpa mig en.
    jag har haft bred vagn. Det är enorm skillnad på att ha en p&t!! Bara en sån grej att kunna gå i affärer!
    P&t är ju smidig tom. när man gämmför med andra singelvagnar!
  • Lokatt
    BabyNr3 skrev 2008-09-12 16:35:24 följande:
    Puffar mitt inlägg...ingen som vet??
    cirkuspuman har i sitt galleri, men bara med liggläge. blir ju ungefär lika långt. har nog inte sett kort på med syskonsits.
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11