Inlägg från: gustafssons |Visa alla inlägg
  • gustafssons

Phil and Ted syskonvagn del 11

konstigt att barnenshus sa att den va trög då... jaja. villl inte ha den i styret..så jag kör min älskade sp

• gustafssons
    kristinah skrev 2008-08-02 12:46:36 följande:
    vad är det som är så fel mes sportens broms?funkar den inte alls eller måste man ner på knä och dra upp den eller vad är det som är så dåligt med att den är trög?
    Det är.. lite hård att trycka på. Men fungerar aldeles utmärkt
  • gustafssons
    Lokatt skrev 2008-08-02 12:43:25 följande:
    barnenshus brukar inte veta vad dom pratar om gällande p&t tyvärr
    Jo jag känner personen i fråga. Har alldrig fått så mycke hjälp med vagnar som på BH!!  då har jag under 18 månader köpt 4 vagnar. varav 2 på BH.
    Och så pratar jag alltid med samma person. på Nids¤kids kunde de däremot inget. å briobutiken va värdelös!

jag har haft otur med mina vagnar. å därför är jag VÄLDIGT glad att jag köpte P&T i sverige, så jag lätt kan få hjälp med den.
  • gustafssons

Hur länge kan man ha syskonsitsen där uppe å beben ligger under?
    Hörde att man bara kunde ha så till beben va 60 cm???
    Det är ju ingenting!!

• gustafssons
    Missy Cat skrev 2008-08-02 19:36:45 följande:
    Bebisen ligger i huvudsittsen som klarar ett barn upp till 5 år (25kg)Vart har du hört att bebisen bara kan bli 60 cm?Cocoonen är enbart 60 cm lång men bebisen ligger ju säkert och bra utan den med.Vi varierar mellan cocoon och utan cocoon till vår 2 månaders dotter.Nu näe det varit 30 grader varmt har hon legat enbart på madrass i babyläget.
    Tar det inte stopp nere vid fötterna där syskonsittsen går..ner?

har funderingar nu.. då bebe2 kommer slutet av februari början av mars..  ska man skaffa coccon då? det kan ju vara kallt..
    Någon ide?
  • gustafssons
    Caeruleus skrev 2008-08-02 19:45:59 följande:
    ...alltså jag menar körglädje, fälla ihop. Är det någon som har P&T som singelvagn?
    jag har den som singelvagn nu. men det kommer en till efter att jag kört den 1 år.
    Enkel å lätt.
  • gustafssons
    Caeruleus skrev 2008-08-02 22:14:29 följande:
    ...jo fast jag har ju redan en vagn.... men den har ju o andra sidan inte stora och bra vinterhjul som P&T. Hmm undrar vilka mer bra argument jag kan komma på för att övertyga mig själv
    Jag hade två vagnar
    en brio duo- sålde jag för 3000
    en carena easy- fick lämna tillbaka för den gnällde 1195.

Då köpte jag en P&T sp och använder den som singelvagn.
    Hade inte nått syskon på väg jag heller..
    Men nu har vi..
    Å ja ångrar mig INTE!
  • gustafssons
    norgesessan skrev 2008-08-02 23:59:29 följande:
    Tack!!Nu ligger det några bilder inne..
    skulle du kunna knäppa kort..in i babydelen när syskonsitsen är där uppe.. utan liften i? så får jag en klarare bild hur det ser ut i fotdelen kanske..??
  • gustafssons
    norgesessan skrev 2008-08-03 00:08:41 följande:
    ska fota..
    Tack
  • gustafssons

Ok... då ser ja lite bättre..
    är det helt stopp längst fram..eller kan man sticka ut benen där?
    Å hur långt är det från huvudkanten till stoppet i så fall?..

Tack snälla för att du visar mig!

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11