• junk

Phil and Ted syskonvagn del 11

Hallå i stugan.

Så jag var på jakt efter spännen till min lilla konstruktion för att få steglöst ryggläge. Nja, gick så där att hitta en perfekt matchande partner. Tydligen som att leta efter en nål i en höstack, sa de i butiken. Så vi köpte ett spännband och satte mellan spännena därbak. Får se vad vi tycker, liiite lättare vart det iaf. Det optimala är ju egentligen att köpa nya spännen, sprätta bort de gamla och sy fast de nya (som då funkar som flygplansbälten, stgelöst ni vet). Nu är jag inge haj på att sy så väntar till svärmor min dyker upp :)

• junk

Å jo. Är det fler som slår i bromsen med fötterna?! Vi snackar utan syskonsits. Handtaget är ju FÖR kort. När syskonsitsen kommer på kommer jag väl snubbla fram. Till urban jungle kan man ju köpa förlängningshandtag, tänk om de skulle kunna passa. OCH tror ni denna fotsack passar PT sport: www.babyattitude.se/ ?
    Samt hur går det att ha en unge på easyrider ståbräda när man har en minibebis i huvudsittsen? Finns det plats att stå för den store överhuvudtaget? Och måste jag skaffa aparmar för att lyckas dra ekipaget? ;)

• junk

Lokatt-

Hahaha. Ja, det är på flera punkter vagnen faller. Tyvärr. Grundidén med en 2i1 vagn är ju klockren men mitt i konstruktionen vart Phil och Ted lite lata och slutade tänka.

Tycker att viben ser ut som en vräkig formel1bil (och jag är inge fan av pråliga, glammiga grejer) men undra om dashen har längre handtag? Ingen som vet antar jag. Alla har hört om den men ingen har ju sett den ;) Har den kort syskonsits föresten? Kortare än sporten V2?

• junk

emkranat-

Ja, du skillnaden mellan de olika modellerna funderar nog de flesta av oss på. Inte så många som klämt på alla fyra modeller då de flesta butikerna sällan tar in dem alla.

Viben är ju en ny modell och personligen känner jag att man nog ska vänta med att ropa hej och köpa helt nya modeller, då det med all säkerhet kommer dyka upp konstruktions- /fabriksfel osv. Man ska nog låta vagnmodeller utvecklas lite, växa på sig och bli klokare. Därför är nog sporten eller främst dashen som är en uppföljare till den, det mest säkra köpet.

• junk

Nej fasiken det gick inte att länka direkt till sidan. Aja, återkommer iaf (ang förlängningshandtaget) :)

• junk

Lokatt- men vart hittar jag E3vagnen?? som jag letat. Någon webbsida som du vet säljer? :)

• junk

Lokatt- Smart! ska börja jakta efter en direkt men jag vill ha en limefärgad så jag kan få leta ett bra tag :)
    Godnatt!

• junk

Knasen84- Grymt! tusen tack. Får hoppas att de kan skicka.

• junk

Hur lång är leveranstiden från england, på ett ungefär? Beställde från PP (practicalpushchairs.co.uk/) och de skickade den för en vecka sedan när jag mejlade och frågade. Fick inge kollinr eller så, så går och vankar runt i ovetskap..

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11