Phil and Ted syskonvagn del 11
bakstycket såg jag ingen använding för på dom vagnarna jag såg, men tänkte då på min vagn..sen var resten på vagnens suflett och långt nedanför...med knytband i sidorna.
bakstycket såg jag ingen använding för på dom vagnarna jag såg, men tänkte då på min vagn..sen var resten på vagnens suflett och långt nedanför...med knytband i sidorna.
JAg tänkte också fixa ett nytt bakstycke....och fixa till åkpåsen vi har (brio) så den passar bättre, och får samma tyg..Och en footsack vill jag fixa till...
Det kom förresten inte in sol där, har en nätkasse från coop forum (et par/några år sedan jag köpte den..den är inte som andra nätkasser) med saker i, så där var det tät...det var den och sufletten som tog all solen..
nej, åkpåse...ska fixa den som en åkpåse...mjuklift köper jag nog ny, eller struntar i det...Det värkar inte som att man kan använda den så länge..men det väntar jag med...struntar jag i det så fixar jag till nån spånskiva (eller vad det är man använder) i nåt tyg, och har åkpåse på...fast då kan man inte lyfta ur hela påsen...Får se vad jag gör..
Åkpåsen tänkte jag förlänga så tvåän kan ha den en vinter till...förra vinteren var den sista..
Min son väger 14.5 kg, och sitter bra i sätet...du har satt fast remmen runt styret? (ena sidan)
Nu har jag köpt en carena mjuklift, tog ut plattan, så ska sambon fixa en ny platta som är lite kortare, annars kommer den för högt upp..originalliften ligger bara i ryggstödet eller hur? Någon som har exakta mått?
Jag har sätt bilden, men kommer heller inte ihåg vem..
läste fel
är också nyfiken, då jag blir så lite plats under till bebisen..spennrem låter bra, bara man får se hur
Jag använder den som singelvagn, storebror på 5.5 har fått låna lite sittplats när vi har varit ute hela dagen..
Har också vagn sen innan, och trean kommer om ett halvår..Men jag kom över ett bra pris, i affär..
Ja, det var den röda remmen jag menade..
jag hittade inga spännremmar hemma, men hittade ett vuxenbälte (skärp heter det kanske?) Det fungerade perfekt!! Så nu är det plats till ett syskon där under..Säkert tvåan med..(skrev ju om honom innan, att ingen kunde sitta över honom i sovläget).
Har äntligen hittat kameran, har fotat, men det tar tid...får nog ut ett par bilder idag..i morgon ska jag fota den som singelvagn..