• kidA

Phil and Ted syskonvagn del 11

norgesessan skrev 2008-08-08 19:32:06 följande:
    då glider tyget längre ned på ramen..
    ah såg nu. men är det verkligen till för att man ska göra så? känns som om belastningen på tyget blir fel då så det kanske spricker upp?
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA
    larssonsophie skrev 2008-08-09 09:53:23 följande:
    Hejsan! Jag funderar lite på att byta vagn till en PT. Är det ett bra köp till en 10-månaders? Vilken modell är bra? Vi går mycket på grusvägar samt endel i storstan så den sk vara lätt att ta på buss och spårvagn. Vart är billigast att beställa den ifrån?? Tacksam för hjälp i djungeln Kram
    min son blev precis 1 år häromdagen. vi har haft den ett tag. är toppen för 10månaders. eller ja toppen för alla. min äldsta är 2½ år o han sitter jättebra i den oxå. har oxå en del grusväg här ute. tar med vagnen i spåret oxå. tycker den funkar bra överallt.

billigast vet jag inte. jag beställde då i feb mars från pramworld. då var det billigast från dem.
  • kidA

kan man köpa en syskonsits från v1 o sätta på sin v2a?

• kidA

jag hade prutat ner det mer. men sen är frågan hur solblekt det är.

• kidA
    morotsstavar skrev 2008-08-11 14:35:04 följande:
    Sportens regnskydd passar iaf utmärkt på e3:an En fråga, hur mkt viloläge är det egentligen på sporten? En kompis var och kollade på den och hon tyckte det var väldigt lite lutning det blev. Är det verkligen värt att köpa sport syskonsitsen till min e3 isåfall? Hur är er uppfattning?
    jag har aldrig sett en e3a så jag har inget att jämföra med. men jag tycker lutningen på sportens är tillräcklig för min ettåring iaf.
  • kidA
    Gurkan82 skrev 2008-08-11 14:54:00 följande:
    Hur mycket kostar det att köpa Phil and Ted som ny och beg.
    ny med syskonsäte o regnskydd o pannierbags till ca 5000 sek.
    beg har jag ingen koll på, beror på hur gammal o vilken modell osv. hittade en i mitt län för 4000.
  • kidA
    Missy Cat skrev 2008-08-11 15:13:15 följande:
    Nu är det bara små stuvbitar kvar.. räcker inte till en hel dynaTid finns det hur mycket som hellst
    annat tyg kanske?
  • kidA
    Thulo skrev 2008-08-11 21:58:31 följande:
    ok bakstycket klarar jag kanske av...men en fotsack då? det är ju aningen klurigare. ingen som vet nån som syr såna?? eller om det finns någon färdig som passar?
    se inlägg 602.
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11