Inlägg från: Zzzoffan |Visa alla inlägg
  • Zzzoffan

Phil and Ted syskonvagn del 11

Zzzoffan skrev 2008-08-09 14:16:20 följande:
    Vilka knappar?
    Ja dom är knäppta!!
    ♥Alvin♥
  • Zzzoffan
    norgesessan skrev 2008-08-09 14:18:34 följande:
    Den är kanske helt felpåroducerat, eftersom tycket spricker också?
    Det känns som att "plattan" i ryggen är för kort.. å att det är bara tyg längst upp!
    ♥Alvin♥
  • Zzzoffan
    Missy Cat skrev 2008-08-09 19:38:19 följande:
    2 seat eller double kit
    Tack.. jag skrev double seat.. hoppas dom förstår...
    ♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan
    sara1981 skrev 2008-08-10 11:11:54 följande:
    Ja, det ska man kunna!
    Vart får man tag på en sån då?
    ♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan

Asså min broms på sporten e så trög att ja knappt får ner den!!
    Är era oxå det??, Tips.. Har ni smörjt me nåt speciellt kanske?!?

♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan

Ja får varken upp eller ner bromsen... Hoppas det blir bättre med tiden!!

.. Annars så väntar jag fortfarande på nytt handtag (fraktskada i juni) och ny klädsel till syskonsitsen som det gått hål... Undra hur länge ja måste vänta.....

♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan
    Kreativ skrev 2008-09-09 17:07:37 följande:
    det måste vara plattan som är för kort. HUR formulerar jag mig nu till pramworld? Vill ju ha en ny.. Dragkedjorna är uppe, plattan har alltid variit på gränsen till för kort o nu när den böjs lite när han lutar sig mot den så åker den bakom stången
    Jag har exakt samma problem..!!! Försökte formulera mej om detta för ett ta sen i tråden... Mitt syskonsäte har även gått sönder i hörnen längst ner.. Där nättyget/reflextyget möts.. På bäda sidor har sömmarna pajjat!!

Jag mejlade Pw å skickade kort nämnde dock inget om för kort ryggplatta eftersom jag trodde det va min son som vägde för mycket (14 kg). Jag har gått å irriterat mej på detta jätte länge! Det ska ju va en kvalitetsvagn så man tycker ju att den ska hålla å fungera... Har haft min i ca 2 månader nu...

Hur som helst ska jag få nytt tyg till syskonsitsen... men vem vet när det kommer.. det va en månad sen jag kontaktade dom... å jag väntar fortfarande på nytt handtag efetersom mitt gått paj i frakten!!

Pw ger suber bra respons på mail.. svarar snabbt å är tillmötesgående... men att sen genomföra det dom säger e dom inte bra på... Undrar om ja nånsin kommer få det ja väntar på....
    ♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan
    Kreativ skrev 2008-09-10 09:35:54 följande:
    Zzzzoffan - jag får nog fota o skicka mail då så får vi se om de gör nåt åt saken, även om det tar tid..
    Jag ångrar att jag inte nämnde ryggplattan oxå!

Brukar använda mej av denna när det är nåt ord ja inte kan...
    http://lexin2.nada.kth.se/sve-eng.html

Lycka till å berätta va du får för svar!
    ♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan
    Kreativ skrev 2008-09-10 10:32:37 följande:
    Hm.. jag ska skriva mail o skicka bild, men det är några ord jag ändå behöver ha med i texten känner jag.. skulle ni kunna vara gulliga och översätta dessa ord till engelska åt mig? Syskonsitsryggplatta (eller nåt som beskriver den så de vet vad jag menar)stångDet jag vill få fram är ju att på syskonsitsen har han huvet mot stången eftersom ryggplattan är för kort. Har suttit o googlat för att få ihop texten men nä.. nu frågar jag er efter orden istället och vad heter "sned"? Hela klädseln i vagnen är ju sned så man får ha dragkedjorna olika mycket uppdragna för att liggläget inte ska luta åt nåt håll. Kan ju lika gärna nämna det också när jag ändå mejlar dem!
    Syskonsits = double kit/seat
    Ryggplatta = The backsupport plate you lean on in duble kit is to short..... ??
    Stång = ironbar/chassi ??
    ♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan
    levelivia skrev 2008-09-10 10:46:04 följande:
    Jag har väntat i nästan två månader på reservdelar från pramworld, bla. syskonsitsklädsel, huvudklädsel och nytt handtag. Det har ännu inte kommit. Jag börjar tvivla på att det kommer överhuvudtaget. Trist men sant. Jag som var så nöjd i början är nu missnöjd. Jag har ju bara haft vagnen i fyra månader och den ser ut som tjernobyl, trasiga sömmar överallt...
    Katastrof! Usch ja börjar oxå tvivla!.. Har väntat nästan 3 månader på handtag.. å drygt en månad på ny klädsel till syskonsitsen...
    ♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan

Till alla er som bara ser det negativa som skrivs:
    Oavsett vagnens brister så vill iaf inte ja ha nån annan vagn än min PT sport 

♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan

Hej!
    Har inte vart inne på tråden på länge å e därför inte så uppdaterad.. Såg att Pw oxå slutat sälja till Sverige... Nån som vet hur det funkar med garantier å returer.. Dom har väl fortfarande skyldighet att "hjälpa" dom som dom redan sålt till??

Jag väntar ju som sagt på ett nytt handtag till sp sen 3 månader tillbaka... Visst måste dom fortfarande skicka det till mig när det kommer in?...

Ha det!

♥Alvin & Astor♥
  • Zzzoffan
    JosefinsMamma skrev 2008-10-14 07:41:47 följande:
    Hej hej!På onsdag ska vi hämta vagnen och jag börjar få ångest!!!!!Jag vet inte om jag har valt rätt färg. Tänk om jag tröttnar!!!Åhhhhh, vad ska jag göra???
    Vilken färg har du valt då?
    ♥Alvin & Astor♥
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11