Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Phil and Ted syskonvagn del 11

E L I skrev 2008-09-14 20:56:10 följande:

Fast jag tänkte ett löst som man kan lyfta på om du förstår vad jag menar, bara som sitter fast där uppe o kanske med nån kardborre nere, eller att man kan ha ett "tittfönster" i.Jo jag såg att det var ett plastfönster med...men det verkar så hår på nåt sätt, men det kanske är det man får använda ändå?!
    Du kan säkert sy en lösning som passar dig
    Talade bara från min erfarenhet att jag gärna såg bebisen när han låg. Vi använde plastfönstret, det satt alltid där och när det inte användes var det helt enkelt upprullat och satt underhandtaget. Visst, det känns lite plastigt och stelt när man tittar på det, men när det blåste iskalla vintervindar så tyckte iaf. jag att det känndes välldigt skyddande och bra mot bebisen
    Och om det är snyggt är ju en annan femma, det är det ju inte Vi bytte till att ha uv-bakstycket när vädret blev bättre och lilla något större.
  • Lokatt
    Rastafairy skrev 2008-09-15 07:43:45 följande:
    har fått höra att i england har JÄTTEMÅNGA sånnahär vagnar... Hoppas man blir nöjd med sin nu.är stötdämpningen/fjädringen ok på vagnen tycker ni? Har hört den ska va lite "stum"?
    Den har ingen stötdämpning, mer än det som tyget och luftdäcken ger, men det funkar bra ändå Tyget är ju så att barnen sitter i det.
  • Lokatt
    Den där Mary skrev 2008-09-15 09:05:55 följande:
    Kan man ha en hang bag (heter den så?) på vagnen när man har syskonsitsen på bak? Blir det lite trångt/svårt att sätta i barnet då? Är lite sugen på en sån...
    Hangbagen är super när man har syskonsitsen bak, dock inte när man har liggande bebis, för då skymmer den för mycket.
  • Lokatt
    Rastafairy skrev 2008-09-15 12:58:25 följande:
    jag tänkte på fjädringen...typ är vagnen helt "stel" alltså? Nä rman ska ner för trappor o trycker ner handtaget eller typ trycker ner handtaget för att svänga runt o dylika rörelser menar jag? ingen fjädrig alls?
    Du trycker inte ner handtaget för att svänga på en trehjuling med snurrbart framhjul det är det som är det härliga, vagnen glider fram även om du kör med en hand!
  • Lokatt
    Rastafairy skrev 2008-09-15 13:39:23 följande:
    ahhhh har inte kört trehjulig vagn hehe... men för att svara på frågan då.....stel vagn i rappor o dylik?
    nej. du kör ju bara på bakhjulen i trappor. funkar jätte bra
  • Lokatt
    Ledilnaan skrev 2008-09-16 20:18:26 följande:
    K Kavat: Vad har/hade de för pris på sits? Jag har ingen aning alls vad de kan kosta.
    tyvärr är det välldigt dyrt!!
  • Lokatt
    Rastafairy skrev 2008-09-17 12:52:02 följande:
    hämtar man ut sin vagn på posten när man beställt från PW eller vad? Får man hem en AVI när den kommit?Vet nån om deär mer än bara kortbetalning på PW...faktura finns inte eller?
    kortbetalning och vagnen körs ut till din dörr av dhl
  • Lokatt
    Rastafairy skrev 2008-09-18 10:34:01 följande:
    haha ja fattade inte denhär vagnshysterin förrr...men nu känner jag att jag BEHÖVER en P&T annars blir min mammaledighet med två små pannkaka

Men en p&t med två små ÄR ovärdelig
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11