Inlägg från: AnetteGunnarsson |Visa alla inlägg
  • AnetteGunnarsson

Phil and Ted syskonvagn del 11

Vad heter hon som har bilder på vagnen med easyrider ståbrädan på??????

• AnetteGunnarsson

Ahaha jag har nu beställt en skylt med texten "syskonvagn" och en varningstriangel men ett "!" i :0)

Skall sätta den fram på vagnen vid fötterna på något sätt... Lite löjligt, men tycker det är så tråkigt att man inte ser att det är en syskonvagn framifrån,
    och vill ju att alla skall veta att Tilda sitter där och är storasyster :0)

Haha**

• AnetteGunnarsson

Det är ju det vagnen är till för också ju :)
    Vi har det just nu. Lillkillen på nu 3 veckor ligger i sin "lift" under storasyster som nu är 16 månader som sitter ovanpå honom :0)
    Har några bilder på min bildsida.... Fast du får nog leta dig fram bland alla bilder.... :)
    gunnarssonstalby.pixbox.se/

Takhiza skrev 2008-08-27 14:50:15 följande:
    Hoppar in i tråden för jag måste fråga, hur gör man med en F&T när man har en nyfödd och en ettåring?? Hur används vagnen då eller är den inte bra till det? Har aldrig sett en F&T med så små barn i. Tänkte ni här i tråden borde vara experter (och om någon har bild på det, en pytte + en endast lite större så länka gärna   )Tack på förhand!
  • AnetteGunnarsson

Ja Tilda sitter i syskonsätet ovanpå lillebror. om det står att Tilda sover...då är hennes sits i det där viloläget. Men annars är ju sitsen i sittläget när hon är vaken.
    :)

Blå Flygare skrev 2008-08-27 15:00:25 följande:
    Anette: Hittade under Augusti. Är det syskonsätet överst där Tilda sover? Så det går att luta lite när det är överst?
  • AnetteGunnarsson

hehe nej inte alls, älskar vagnen, härligt o slippa de breeeeda vagnarna!! :)

Takhiza skrev 2008-08-27 15:03:22 följande:
    Ser lite läskigt ut :S 
  • AnetteGunnarsson

Behöver inte ha någon "lift" till bebisen om man inte vill.
    Då blir den ju mycket längre och tar inte i med föttera eftersom det är "hål" längst fram.
    :)

Blå Flygare skrev 2008-08-27 16:18:32 följande:
    Ser nu att cocoonen bara är 60 cm. Så lång var dottern vid 3 mån, känns aldeleds för tidigt att byta till sittdelen då! Eller kan de ligga i annan ställning med knäna upp?? Hur har ni löst det?
  • AnetteGunnarsson

Ni som har i dynor i den vanliga sittdelen, och i syskonsätet, vad har ni för dynor??
    Har en röd sport och vill ha röda dynor.
    Men den dynan jag hittar som är till phil and teds ser så konstig ut fram tycker jag.. den är ju i två delar fram vid fötterna..

Vilka andra dynor är det som passar??

Tack så mycket för svar!

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11