Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus
    norgesessan skrev 2008-08-10 21:42:22 följande:
    ska lägga ut bilder på allt jag kommer att göra, har som mål att bli klar till jul..
    Åh vad fin din vagn är!! Är själv riktigt sugen på en sandfärgad men egentligen behöver jag ju inte någon ny vagn. Maken bara skrattade när jag sa att jag var sugen....."den kommer ur din egen ficka" .

Vad för olika saker plannerar du att göra?
  • Caeruleus
    norgesessan skrev 2008-08-10 22:28:18 följande:
    hehe, har varken tyg eller maskin just nu, ska köpa tyg och låna maskin när lönen kommer...
    den som väntar på något gott... Det blir säkert toppen!
  • Caeruleus

Missy Cat skrev 2008-08-10 22:31:19 följande:

Båda kan ligga i viloläge.En bebis ligger platt och syskon sitter ovanpå ev kan syskonet ligga i viloläge samtidigt som bebis ligger platt
    Hur är det med de andra modellerna...kan båda huvudsätet och syskonsätet vara i viloläge samtidigt?
  • Caeruleus

Denna vecka skall jag gå och kika på en begagnad E3 från 2005.
    Var är det som jag absolut inte får missa att kolla?
    Och vilka tillbehör bör ingå?

En annan liten fråga...passar dagens tillbehör till en sådan vagn. Tex syskonsitsen?

• Caeruleus

Asereht - då är det en V1a. Inget stänkskydd kring hjulen och den gamla loggan.

Hur svårt är det att få tag i E3áns tillbehör?
    Funderar på om jag kanske ska strunta i den och leta vidare...

• Caeruleus

Gog morgon! Jösses Denghui du är uppe med tuppen. Har du en liten morgonpigg en därhemma?

Är det några här som bor i Stockholm och känner för en fika?
    Prata lite vagn, barn och annat roligt. Jag skulle nämligen gärna vilja prova en Phil&ted på riktigt och inte bara 2 varv i butiken. Har en Bugaboo Bee om någon vill testa.

• Caeruleus

aktuelle skrev 2008-08-13 08:25:06 följande:

denhiu bor i australien så klockan var väl 11.40 om jag inte räknar galet :)
    Aha det förklarar ju saken.
    Var på stan i går och var lite fräck och frågade en fritt främmande mamma om vad hon tyckte om sin Sport . Hon tyckte den var lite bökig att bygga om hela tiden. Faktiskt så pass mycket att hon köpt en vanlig bred vagn till de första 8 månaderna. Vad tycker ni?
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11